Vita möbler och barnbus

Alla inlägg under september 2013

Av vitamoblerochbarnbus - 4 september 2013 16:56

Hejsan hej!


Alltså hur kommer det sig att man längtar efter semestern så det är outhärdligt,

sen kommer den......lika snabbt försvinner den och sedan sitter 

man här likt en förvirrad hamster i snöstorm och undrar vad som hände egentligen....

Vart tog semestern vägen?


Lika fort är man inne i kaoset med lillebror som busar 

och minisar som ska till förskola och dom 

stora till skolan.....vardag tror jag att det heter ;-)


Nåja....bara att göra det bästa av det...som idag när jag bestämde mig för 

att liksom slänga runt möblerna i vardagsrummet.......

Förstå mig rätt....inte så att jag liksom lyfte upp dom och kastade iväg dom,

utan mer.....nu flyttar jag denna hit och denna dit och vänta nu...hur kan 

jag ha en möbel över?!??


Inte lätt med dessa i-landsproblem ;-)

Får väl ta mig samman och fota lite så att ni får se hur det ser ut,

vårt vardagsrum är ju som bekant i ständig förändring :-)


Ha en underbar lill lördag!

Kram//Anja


Hjärta och ljusslingor från Ullared :-)

Sängavel (dörr) från en Bondes lada.......och skylten från....ehhhh....nån affär ;-)

 

Av vitamoblerochbarnbus - 3 september 2013 15:21

Hejsan vänner!


Efter en härlig helg i Ullared med min goa moster så 

blev det en hel del påfyllt i min garderob inför hösten :-)

Inte för att det behövs...men mest för att det är ju så kul,på tal 

om kul så lyckades vi ju självfallet få en bild med Ola Conny ;-)


Man har ju inte varit i Ullared på riktigt förräns man fått 

en idolbild...eller vad säger ni :-D


Annars är det sparlåga känner jag för stunden.....sakta men säkert 

så börjar "inredningsådran"bubbla upp till ytan igen efter att ha legat på is 

under hela sommaren....då vill vi ju vara ute och 

njuta av sol och värme!

Nu börjar det bli kallare och det dröjer inte länge förräns

känslan av att vilja boa in sig med massor av ljus,raggsockar 

och den dära ständiga tekoppen i handen myset infinner sig!


Jag längtar......



Så ni som inredningslängtar...håll ut....det kommer ;-)


Kram//Anja




Inte ofta....men här får ni en bild på mig...och Ola Conny såklart :-)

 




Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Skapa flashcards