Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 17 september 2013

Av vitamoblerochbarnbus - 17 september 2013 15:23

Hejsan hej!


Efter en mysig kalasdag igår för lillan så har denna dagen så här långt 

varit allt annat än mysig.......


Idag är en sådan dag då jag inte kan skaka av mig folks onödiga 

kommentarer som.......


Nu ska DU väl ändå inte ha fler barn......

Hur många hundar ska DU ha egentligen?

Varför har du höns....du bor ju inte på gård?

Måste se ut som ett kaos hemma hos DIG!


Vad ger somliga människor idéen om att det är okej att säga vad man 

vill eller göra vad man vill.....för att det är ett fritt land?

Men innebär det att man måste haspla ur sig sådant som får mottagaren att bli 

LEDSEN!?


Om VI vill ha fler barn....så skaffar VI det....VI frågar ingen....förklarar OSS för ingen

och ursäktar OSS inte!

Vill VI  ha en hel kennel med hundar så gör VI det........

Om VÅRT hem ser ut som ett kaos....så är det VI som lever i det 

och INGEN annan....vi har varken mer eller mindre kaos än någon annan,vi städar vi med

och ovanpå allt så har vi ju fem barn som är duktiga på att hjälpa till när 

man ber om det!


VI är två vuxna människor i Barnbushuset....TVÅ!

Så det heter inte DU....det heter NI!

Om någon fått missuppfattningen av att jag på något vis inte respekterar 

min man så tros det väldigt fel.....Jag både respekterar vad han säger,känner och vill!

Jag skulle aldrig skaffa en massa djur till familjen utan att han tycker att 

det är okej.....Ömsesidig respekt är inte att förakta!


Jag vet att detta inlägg inte går i den vanliga positiva andan.....

Men nu kände jag att jag måste sätta ner min fot,mest bara för att jag kan det!

Detta är inte riktat mot någon specifik...utan mer att jag 

känner att det får vara nog....att folk som jag inte ens känner.....som 

inte känner mig....tror att dom har rätten att döma mig!?


Mer positivt tänkande åt folket...säg något snällt....då mår man bättre 

själv och mottagaren mår bra den med!


Kram//En lite ledsen Anja



Detta är Marley.....JA,vi har en valp till....frågor på det ;-)

 



Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards