Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 6 september 2013

Av vitamoblerochbarnbus - 6 september 2013 14:19

Hejsan fina bloggisar!


Fredag...åhh...härliga fredag :-)

Började morgonen med att försöka få lillebror att äta sina flingor 

ur en vanlig frukostskål.......

Men han ville absolut ha en stor serveringskål :-D


Jag:Men Viggo.....varför ska du ha en sådan stor för??

Viggo:Jag vill äta.....

Jag:Jamen det går väl lika bra i en vanlig?

Viggo:Nääää......

Jag:Varför???

Viggo:För mamma....jag är JÄTTEHUNGRIG!


Och där tog mina argument slut....givetvis krävs en JÄTTE skål 

om man är JÄTTE hungrig ;-)


Tänkte önska er en underbar fredag och även visa 

lite av det senaste pysslet........

För nu vaknar den.....Inredningsnörden ;-)


Kram//Anja


Ett gammalt fönster fick bli en tavelram med lite färg och kanske.....kanske har jag slipat 

lite på kanterna....eller så blev det slitet väldigt fort ;-)

 

*

*

Fyndade en söt liten byrå för noll och ingenting som jag målade om till Olivia,

hon älskar färger och i henne bor en liten Bohéme :-)

Så då målade jag så som hon tycker om att ha det :-)

 

*

*

*

 

*

*
*

 



Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Skapa flashcards