Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av vitamoblerochbarnbus - 19 augusti 2013 16:19

Hejsan hej!


Alltså denna helgen har gått alldeles för fort...inte okej!

Var inte alls redo att ta mig ann en ny jobbevecka med skolstart och 

vardagslunket än ;-)


Helgen har dock varit mysig...lite måsten och en del Loppis som jag 

förövrigt känner att jag fyndade en hel del på :-)

När söndagen sen kom så var jag trött....i  både kropp 

och knopp...lederna värkte och likaså ryggen.....

Medans käre maken höll på med middagen så tog jag min nyinköpta 

inredningstidning och gick och la mig i sängen för att vila och även få lite förnyad inspiration


följande scenario......


Där ligger jag med min tidning.....läser om skira spetsar och ljuvliga pasteller

när mitt dagdrömmande avbryts av maken.....

-Äääälskling....vet du var soooojan äääär......


Samtidigt som jag ligger där och funderar på vad han ska ha sojan till.....det är ju 

pulversås ju!?? i med mjölk och pulver klart!

Nåja...jag reser mig och hämtar sojan som är det första man ser när man öppnar 

skafferiet....går sedan in i sovrummet för att fördjupa mig i inredning igen.....


Drar en djup suck.....läser om en kvinna som bor med sina 

barn och sin man.....deras hem är perfekt och välstädat med Loppisfynd 

från alla världens hörnor...nytt och gammalt samsas och.......


JAG ÄR FÄÄÄÄÄÄRDIG..........


Vänta nu....vad.....ehhh....jaha,lillan har varit på toa....undrar om käre maken tar det,

men vänta nu.....han lagar ju mat...VILL jag ens att han tar det?!



Var var jag nu...Jo,vackra färska blommor på bordet som inte 

alls har stått där i en vecka och vattnet som är så vackert när solen strömmar igenom......



JAG HAR BAAAAAJSAT!!!!


Okej...tror att jag får hjälpa lillan ur sin missär....

Rullar ur sängen för att liksom vara så rädd det går om alla mina 

ömma kroppsdelar....går och hjälper lillan.


Nu så.....äntligen......Mmm,hemmabakade bullar och kliniskt 

rena barn alla i kläder som kostar lika mycket som min aj fån.....

Trädgårdar som blommar långt ut på hösten och så vackert så att man nästan fäller 

en liten tår ;-)



Äääääälskling.......KAN DUUU RÖRA OM I SÅÅÅSEN NÄR JAG HÄLLER 

AV VATTNET FRÅN POOOOTATISEN.....


Jodå...vist kan jag det tänker jag när jag än en gång rullar ur sängen.....

röra...röra....röra......spankulerar in i sovrummet igen.....

ljuvliga gamlaTräbjä........


MATEN ÄR KLAAAAAR!


Jag slänger tidningen på sängen och funderar en stund......

Nä,mitt hem blir inte sådär super perfekt....mina barn går inte i dyra märkeskläder,

mina hundar skitar ner mina golv så jag blir toookig....

Och käre maken som inte alltid förstår hur jag tänker och tvärtom.....


Men...det får vara så....det är mitt...dom är mina.....

Och jag älskar dom allihop :-)



Kram//Anja


Helgens Loppisfynd :-)

Ps,ni instagrammare får dom en gång till ;-)


Ps igen.....min systemkamera har till min STOOOORA sorg tagit sin sista bild :-(

Det är så ledsamt och jag sörjer.......

Så fram tills att det blir inköpt en ny...så får ni hålla tillgodo med mobilbilder!

Hoppas att ni inte blir allt för ledsna!

 

*

*

*

 

*

*

*


*

*

*



   

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards