Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av vitamoblerochbarnbus - 15 augusti 2013 13:47

Hejsan hej bloggvänner!


Första jobbveckan går mot sitt slut....det gör mig egentligen inget 

för denna veckan började inte alls som jag hade tänk mig......

Så...göra det bästa av situationen har varit veckans motto :-)


Fick idag ett samtal från veterinären som hade tagitodling på vår lilla 

valpis....denna lilla underbaring som sitter som ett klistermärke på 

mitt hjärta.....det är nästan knasigt...men ibland är det 

precis som att hon förstår mig.....när jag behöver en kram.....eller den där blicken 

hon kan ge när hon gjort något dumt eller en helt annan blick hon ger när hon vet att 

jag är ledsen.....Jag tycker givetvis om alla mina djur men denna 

lilla tjejen...ja....det är sann kärlek!!!


Så när hennes provsvar kom så stannade mitt hjärta...eller slog 

fortare...jag vet inte vilket faktiskt....men hon är 

tydligen sjukare än vad veterinären trodde från början :-(


Jag satt där helt tyst med luren tryckt mot örat och lyssnade......

tror att jag stängde av tills hon sa...MEDICIN och NU SER VI TILL ATT HON 

BLIR FRISK IGEN!!!!


Då kunde jag äntligen andas igen.....känslan är så underlig så jag 

sa rakt ut till veterinären hur jag kände...

-Jag tycker om alla mina djur...men Ellie.....ja....henne älskar jag!

Veterinären: Det är okej Anja....det är som med människor...några tycker vi om...några älskar vi...

några tycker vi inte alls om....och några kan vi helt enkelt inte vara utan en sekund :-)


Och det mina vänner....det får bli dagens sanning!

Ta hand om era nära och kära.....fluffiga som ofluffiga :-)


Kram//Anja



Finaste Ellie bellie Bus :-)

 

*

*

Som är gänglig och ranglig och inte alls sådära Golden lik som man är van att 

se just den rasen......

 

*

*

Men det gör inget...för hon är min...min fina goa valp!

 

*

*

Som tycker om alla......

 

*

*

Och alla tycker om henne.......

 

*

*

Lillebror tycker synd om EllieBus han med.....

 

*

*

Nu SKA hon bli frisk!!!!!

 







Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards