Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 27 juni 2013

Av vitamoblerochbarnbus - 27 juni 2013 17:37

Hejsan hej!


Kikar in en snabb vända och önskar er en underbar torsdag!

Här hemma är det kalas förberedelser på hög nivå,

det ska bakas,städas,fixas och piffas :-)


Och sen ska jag ju hinna skicka in min ansökan om fint 

lördagsväder också ju....så att vi kan få ett mysigt utekalas :-)


Kram//Anja


Ps....ser ni att bloggplatsen lagt ett litet "gillahjärta" längst ner vid varje inlägg?!

Klicka gärna om ni tycker om  läsningen...då blir jag glaaaad!!!! :-)

 



Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards