Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 25 juni 2013

Av vitamoblerochbarnbus - 25 juni 2013 16:51

Godkväller allihopa!


Det trodde ni inte va ;-)

Två inlägg på en och samma dag....inte illa!


Våra kvällar spenderas allt som oftast med att gå 

runt i trädgården och beundra allt fint som händer,

tänk att det händer så himlans mycket från dag till dag....ena dagen har jag en hel bunke 

röda jordgubbar på väg....och nästa....ja,då har fåglarna ätit upp dom ;-)

Jaja,dom ska ju också äta dom små liven,så vi bjuder på dom som hänger 

utanför nätet :-)


Igår så "jobbade" käre maken,lillan och jag med att 

plantera en massa nyförvärv som inhandlats på Bauhause!

(Mega rea där på både träd,buskar och blommor.....mest så att ni vet :-)

Fyndade hela 6 stycken syrenbuskar för endast 30kronors lappen styck.....

Det är minsann inte illa,så snart snart hoppas jag på ett MEEEEGA 

buskage med härligt doftande syrener :-)


Iallafall.......


När man går där mellan jord...plantor....myggor och nära och kära.....

När man sitter på huk och en kelig valp lägger sitt huvud i mitt knä....

När man övverraskas av en liten gömd mini melon.......

När man planterar...drömmer och anstränger sig för att nå sitt mål.....

När man inser att man kan få allt det man önskar....utan att behöva flytta 

till en stor jätte gård......


Då....och just precis då....

Då får jag en verkligen speciell glädje....den sorten som gör 

att jag kan både skratta och gråta samtidigt.....visst är det märkligt!?


Men just den sortens glädje där jag flera år senare minns både doft....ljus....sinnesstämmning

ja....hela känslan....det är LIVET det.


Kram//Anja


 

Av vitamoblerochbarnbus - 25 juni 2013 14:39

Hejsan sötaste!


Idag efter frukost så packade jag in barnbusbarnen i bilen och 

så körde vi till stranden för att spendera förmiddagen där innan jobb  :-)

Solen lyste med sin frånvaro....men det gjorde inte så mycket,det stoppade inte någon 

av oss från att promenera i det kalla vattnet längs strandkanten och leta 

efter fina stenar!

Lillebror var dock lite övermodig och stegade längre ut....och tja,lyssnar man inte 

på mamma om att det kommer vågor utan springer busigt och glatt vidare.....

Då BLIR man Blöt :-D


Vi alla skrattade förutom då lillebror som tittade väldigt 

missmodigt på oss andra ;-)


Men mysigt hade vi....det är så härligt att bara strunta i allt för bara en liten stund 

och passa på att njuta av det som är mest älskat i livet!


Kram//Anja


Ni som följt med här sen allra första början minns kanske denna bilden som jag

tog en härlig stranddag 2011...........

 

*

*

Tyckte att det var dags att ta en ny.....dom älskade små har ju vuxit några cm sen sist :-)

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Skapa flashcards