Vita möbler och barnbus

Direktlänk till inlägg 24 juni 2013

Efter Midsommar......

Av vitamoblerochbarnbus - 24 juni 2013 14:17

Hejsan hej!


Hoppas att ni alla har haft en underbar midsommar,det hade vi 

med trädgårdsgrillning och massor av gott hemma hos min bror och hans familj :-)

Även föräldrar och syskon var på plats och firade att halva sommaren har gått......


Ehhh....vänta nu......varför firar man det egentligen ;-)

Mer sommar åt folket!!!


Nåja,jag skulle ju då såklart skriva ett så fint och rart midsommar 

inlägg om blommor och blad...gubbar och sill :-)

Men se...min lilla dator lever sitt egna lilla liv....eller ja,lever och lever.....

Hänger kvar på en skör tråd....så det gick minsann inte!


Nu kommer herr dator bli utbuad och istället kommer 

fru "padda" att få vara min nya bloggpartner ;-)

Vill säga efter att jag.....den tekniskt handikappade har listat ut hur man

ska göra för att liksom få fram bilderna osv.....heja mig!!!


Tänkte berätta om en liten kul sak....en av er goa läsare 

skickade nämligen fyra fina plantor med gula hallon till mig

och familjen :-)

Med dessa så kom visdomsorden att jag skulle ha Tååååålamod!!!!

Det har inte jag när det gäller sådana saker....jag vill se resultat nuuuuu....så jag hejade och hejade

och hejade lite till och nu så sitter det faktiskt lite hallon här och där :-)

(Kan vara så att snälla Kristina som skickade dessa hade tagit så 

väl hand om dom så att förtjänsten faktiskt är hennes.....och lite min....jag hejade ju ;-)


Så hallon coming up :-)



Kram//Anja



 

 
 
Ingen bild

kristina

29 juni 2013 18:11

Hallå(n).

Vad skoj att det blev lite hallon redan i år. Du fick nog praktexemplaren för att du inte skulle fårgås av längtan. ;)

Har jordärskockorna vuxit något?

Ha det bra//Kristina

vitamoblerochbarnbus

2 juli 2013 16:49

Hihi,det var minsann fyndigt...hallå...n :-D

Hej på dej Kristina!!!
Har saknat dina kommentarer :-)

Nog var det så...för våra hallonbuskar växer och växer....det kommer nya skott och massor av hallon *lycklig*

Hmmm....jo....du vet dom dära jordärtskockorna råkade ut för en olycka innan dom kom i jorden.....en något busig hund var inblandad kan jag ju säga :-(

Så det blev det inget av!

Hoppas att allt är bäst med dig!


Kram//Anja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2014 15:08

Goddag bloggisar!   Jo...för er som inte känner mig eller inte hängt ett tag här på bloggen  så kan jag väl berätta att jag är något av en impulsiv själ..... Så det var väl inte helt oväntat när jag vaknade  i fredags med en beslutsamhet li...

Av vitamoblerochbarnbus - 5 februari 2014 15:09


  Vad är väl härligare än en känsla som är genom äkta!?   Hejsan fina bloggisar....jag har så många projekt på gång så jag imellanåt faktiskt tappar bort att VILL blogga :-) Då kan jag sitta där och fundera på bloggandet och sen inser.... ...

Av vitamoblerochbarnbus - 28 januari 2014 15:06


Hej Bloggisar!   Kallt och snöigt...isisga vindar som drar förbi...eller rent faktiskt  rakt igenom en när man lite raskt och käckt försöker  få barnen att tävla till bilen ;-) Och MER snö har det visst blivit lovat...MER...finns där ens me...

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2014 17:08


Hejsan hej Lillördagsfirare!   Nu är vi på benen igen efter sjukstuge vändan,medans dom små  mådde illa mellan varven så var dom därimellan pigga som mörtar och hoppade  runt och lekte,busade och bråkade.....precis i vanlig ordning!   Hur...

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2014 21:31

Godkväller bloggisar!   Sitter här ensam i soffan....trött och körd i botten...... Inte lätt när ett Barnbushus insjuknar en efter en i en mindre trevlig magåkomma :-/ Klaga ska jag ju inte....kunde ju varit sjuk jag med.....istället så fin...

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards