Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av vitamoblerochbarnbus - 18 juni 2013 15:17

Hejsan fina bloggisar!


Jo,namnet på min blogg kom sig väldigt enkelt då jag satt och funderade på 

hur vårt hem såg ut för snart två år sedan.....Såklart Vita möbler och barnbus :-)

Möblerna målades uteslutande vita och barnen var det 

barn är....busiga!


På senare tid har jag dock skämtat lite med käre maken om att 

byta namn på "oss" (vi kallar oss Barnbushus i....det mesta :-)

Men iallafall......stressiga dagar så heter det då Vita möbler och dårhus ;-)

Hundar som rymmer ut i trädgården.....barn som busar....mamman som springer efter.......

panik utbryter.......lillebror målar naglarna.....valpen tuggar 

i sig någons nya...ehhh....något som jag inte hinner höra när jag 

springer efter lillebror som ser det som en RIKTIGT bra idé att ta vattenkannan 

och vattna Haga :-)

(Jo....han kan hinna med att både måla naglar OCH vattna hund på Väääääldigt 

kort tid....vi pratar ljusets hastighet här ;-))


Skämt åsido....barnen är underbara...busiga....men underbara!!!!

Hundarna är snälla....busiga....men snälla!!!

Mamman och pappan......ehhh......behöver semester ;-D


Älskade Barnbushus!


Nästa fundering går ju ut på er......

Jag satt här i mitt stilla sinne och funderade på om ni tröttnat på mig.......

Fast det ser jag ju att ni inte har....Tjoohooo :-)

Eller om det är så att ni solar och badar och har det jätte sommarbra 

och att det kanske är därför som jag funderar på om det kanske inte GÅÅÅR 

att skicka kommentarer till mig ;-)


Det är helt okej....sålänge ni njuuuuter av sommaren så är jag glad,

men om ni funderar över något eller bara vill säga hej...så släng 

iväg en liten kommentar vetja...då blir jag såååå glad :-)


Önskar er den bästa av tisdagar!

Kram//Anja


Lite bilder på en av mååååånga prinsesseklänningar som inhandlades till 

lillan från Kina :-)

*

*

*

 

*

*

*

 

*

*

*

 

*

*
*

   


Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Skapa flashcards