Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 12 juni 2013

Av vitamoblerochbarnbus - 12 juni 2013 15:19

hejsan bloggisar!


Vaknade idag med ont i halsen,lite feber och en förkylning som ligger 

och gror...varför inte....veckan är ju ändå stressig,så då kan jag lika gärna klara 

av den här förkylningen också och så blir jag frisk till helgen.....

Det tycker jag låter bra :-)


Men sjuk eller ej....här ligger man inte på latsidan....upp och hoppa

och köra dom tre stora till skolan...hämta två "skolisar" till

(mina små kusiner) och lämna dom på sin skola som jag lovat då 

det kört ihop sig för moster och hennes man.....när kusiner blivit lämnade så var det vidare 

och lämna mina föräldrars fosterdotter vid tåget (hon bor hos oss denna veckan)

för att sedan köra ner till förskolan och lämna små minisar :-)


Och sen tänkte jag ju då skynda hem och STÄDA,vilket 

är väldigt välbehövligt....men bestämde mig faktiskt för att VILA mig istället,

så jag tog en powernap på soffan...vaknade lagom till att städa en liten sväng 

och sedan göra mig klar för jobb :-)


Nåja....nu har jag gnällt färdigt ;-)

Tänkte visa lite Kinafynd....ni som har mig på IG har redan fått en 

tjuvkik...men visar en sväng här med!


Ha en fin dag!

Kram//Anja


Skal.....skal och mera skal till min lilla Ajfååån :-)

Bara att byta efter humör......eller för att matcha kläderna!

 

*

*

*

 

*

*

*

 



Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards