Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av vitamoblerochbarnbus - 11 juni 2013 14:13

Hejsan!


Funderar vidare en stund på vilandet tror jag....kanske när det är dags 

för semester :-)


Denna veckan känns som måndag hela veckan....jo,men ni vet när samma 

mönster upprepar sig om och om igen!!!

Alltså igår skulle jag vara på jobbmöte klockan 8.00 och tio över kämpade 

jag med att få på lillebror kläder som sedan i torsdags varit HELT utan blöja,

både på natten och dagen....så nu är det alltså en liten nudist som 

helst slipper kläder vi har här hemma ;-)

Nåja...en halvtimme senare kom jag stressande in på jobb med andan i halsen för 

att sedan ta mig vidare till YTTERLIGARE ett möte....sen hem och äta lite...städa en snabb 

sväng...ut med vovvarna och vidare till ett TREDJE möte :-D

Hej och hå vad det går ibland!!!!


Sen ringer käre maken och meddelar att han minsann blir sen hem och om 

jag kan hämta minisarna,förskolan stänger 18.00 och gissa när jag slutar jobba ;-)

Som tur fick jag lite hjälp så att jag slapp stressa och hämta dom små!

Sen hem och få i barnen mat...kokade en kopp te som jag sedan inte hade 

tid att dricka så koppen stod således kvar när kvällen kom och jag fått 

barnen i säng och lugnet ÄNTLIGEN började sänka sig.......

(Just det...BVC ringde...jag hade visst en tid till lillebror där idag :-/


OCH SEN......


Var det ju dags idag igen......försov mig,vaknade klockan 8.00

hoppade ur sängen trött som ett långt ösregn och påbörjade dagen...samma visa 

med lillebror och liten valp som hade svårt att hålla tätt :-/

Vidare in i bilen för att ta oss till förskolan och utvecklingssamtalet som väntade,

var "bara" en kvart sen ;-)


Därifrån hem till mina föräldrar som jag hjälper med blommor,smådjur och 

post medans dom är bortresta....vattna...mata....fixa och dona....

Vidare in till stan för att köpa nya kalsonger till lillebror

då käre maken och jag tycker att nudisten får ta små kalsingar på sig 

när han ska till förskola och på annat bus :-)


I Sturup kommer jag ju då på att Nea lånat mitt kort och att det nu står snyggt

och prydligt på hyllan där hemma.....så det var bara att vända om och hämta,

hämtelihämta kortelikortet och sedan mot Malmö IGEN!!!


Massor av kalsonger blev inhandlade och sen var det hem för 

att styra färden mot jobb :-)


Vad ska man säga??

Bara att köra på då jag vet att det mesta av veckan kommer att var likadan,

får väl köra på och hoppas på en lugn helg :-)


Hoppas att ni har den härligaste av tisdagar!

Kram//Anja


 




Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards