Vita möbler och barnbus

Direktlänk till inlägg 13 maj 2013

Slutat blogga och en bebis igen......

Av vitamoblerochbarnbus - 13 maj 2013 14:12

Hejsan hej finaste!


Jag har inte slutat blogga...utan bara legat sjuk!


Egentligen skulle jag kunna göra ett lååååångt inlägg 

om den senaste tidens sjukisperiod...med bihålsinflamation,feber,

huvudvärk och värsta förkylningen......MEN det tänker jag inte!!!!


För nu tänker jag vara frisk....det bara är så!

Jag tänker njuta av solen som kikar fram.....njuta av tanken av att resa till Kina,

av barnen som envist vill ha shorts och kjol fast att det är liiiite 

för kallt imellanåt ;-)

Och sen njuter jag av mitt växthus......ÄNTLIGEN är det nästan klart,

iallafall så klart att jag nu har kunnat flytta in där och flytta runt på 

saker för att sen flytta på dom en sväng till!


Vardagsrummet har nu återgått till att innehålla fler barn och vovvar 

än växter....och det var minsann i sista stund som växterna fick flytta,

innan dom tog över helt och hållet ;-)


Nåja......


Ny bebis i barnbushuset,låter bilderna tala för sig själva :-)

Glöm nu inte att tävla om det fina studenthalsbandet,

tävlingen pågår till och med fredag!


Kram//Anja


Lilla Ellie!

 

*

*

*

 

*

*

*

 

*

*

*

 

*

*

*

 

*

*

*

 

*

*

*

 

 
 
Mellton

Mellton

13 maj 2013 14:29

Såå söt!!
Skönt att du mår bättre!
Kram Mellton.

http://Www.mellton.com

vitamoblerochbarnbus

15 maj 2013 14:19

Tack snälla!!! :-)


Önskar dig en härlig dag!
Kram//Anja

 
Terese

Terese

13 maj 2013 18:33

åh vilken söt liten hund:)

tänkte höra vad du anser som jobbar på körskola om kvinnor som ska få barn. tycker du de ska vänta att köra upp tills barnet blivit 2-3 månader? Jag fick höra det på min körskola att jag skulle vara hemma och vila med den lilla först, och gärna, men tror jag vilar bättre med ett körkort i handen än att ha det hängandes över mej. vad tror du? :)

http://tesslashes.blogspot.com

vitamoblerochbarnbus

15 maj 2013 14:23

Tack så mycket :-)

Hm,för det första så tycker inte jag att din körskola bör ha åsikter om hur DU väljer att lägga upp ditt liv!
För det andra så har vi massor med kvinnor som kör både höggravida och även några som nyligen blivit mammor!

Min åsikt är väl som så här....att om du redan kommit igång med ditt körkort och kommit en bit på vägen så tycker jag att du ska fortsätta så länge du orkar och känner att du klarar av det....om du inte är klar när det är dags att liten dyker upp så ta en till två veckor och vila dig och landa lite och sen tycker jag att man kan fortsätta....givetvis beroende på hur du mår och hur allt fungerar
med den lilla/lille!

Gör som DU tycker känns bäst och det du klarar av....så ska du se att det kommer att bli hur bra som helst :-)

Hoppas att mitt svar var till någon hjälp!
Kram på dig//Anja

 
Madde

Madde

13 maj 2013 18:57

Men ååååh vilken liten sötnos!! Hon får mig att vilja strunta i att jag är allergisk mot hundar! ;) (Känner iof inte mycket av dem tycker jag, men har fått bannor av min läkare. ;p ).
Fantastiskt söt är hon i alla fall!
Trist att du varit sjuk så mycket.. Hoppas det är slut på eländet nu när våren äntligen börjat komma!

Ha en härlig kväll!

Kram Madde

http://maddespyssel.blogspot.com

vitamoblerochbarnbus

15 maj 2013 14:30

Hihi,visst är hon :-)

Du får kanske införskaffa en nakenhund istället ;-)
Nej men skämt åsido....om det nu är så att du skulle kunna tänka dig en hund så finns det ju hundar som är lämpliga för er som har allergier....och om det då är så att du inte känner av det särskilt mycket så kanske det är ett alternativ!?

Yorkshireterrier är en "allergivänlig" hund,det är en sådan liten som vi också har här hos oss :-)

Ush ja....nu är jag verkligen supertrött på att vara sjuk....det vill liksom inte riktigt släppa taget än :-/
Blir säkert bättre när jag fått vila upp mig en vecka i Kina :-)

ha den bästa av onsdagar!
Kram//Anja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2014 15:08

Goddag bloggisar!   Jo...för er som inte känner mig eller inte hängt ett tag här på bloggen  så kan jag väl berätta att jag är något av en impulsiv själ..... Så det var väl inte helt oväntat när jag vaknade  i fredags med en beslutsamhet li...

Av vitamoblerochbarnbus - 5 februari 2014 15:09


  Vad är väl härligare än en känsla som är genom äkta!?   Hejsan fina bloggisar....jag har så många projekt på gång så jag imellanåt faktiskt tappar bort att VILL blogga :-) Då kan jag sitta där och fundera på bloggandet och sen inser.... ...

Av vitamoblerochbarnbus - 28 januari 2014 15:06


Hej Bloggisar!   Kallt och snöigt...isisga vindar som drar förbi...eller rent faktiskt  rakt igenom en när man lite raskt och käckt försöker  få barnen att tävla till bilen ;-) Och MER snö har det visst blivit lovat...MER...finns där ens me...

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2014 17:08


Hejsan hej Lillördagsfirare!   Nu är vi på benen igen efter sjukstuge vändan,medans dom små  mådde illa mellan varven så var dom därimellan pigga som mörtar och hoppade  runt och lekte,busade och bråkade.....precis i vanlig ordning!   Hur...

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2014 21:31

Godkväller bloggisar!   Sitter här ensam i soffan....trött och körd i botten...... Inte lätt när ett Barnbushus insjuknar en efter en i en mindre trevlig magåkomma :-/ Klaga ska jag ju inte....kunde ju varit sjuk jag med.....istället så fin...

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards