Vita möbler och barnbus

Direktlänk till inlägg 17 april 2013

Om man skulle.....

Av vitamoblerochbarnbus - 17 april 2013 15:45

Godmiddag finaste bloggvänner!


Alltså....det här med mode,finns det något specifikt mode just nu!?

Tycker liksom att alla har sin egen grej...och det är ju bara det bästa 

om ni frågar mig!


Ibland....när jag kikar runt på olika bloggar så har jag 

lagt märke till att det ofta finns en del bilder 

på bloggerskan och vad hon har på sig för dagen,sen kvittar 

det om det är en inredningsblogg,modeblogg,annan blogg eller 

en såndära blogg :-)


Jag väljer nog att inte sätta ett namn på min blogg.....tänker lite 

att allt som drar igenom mitt lilla huvud liksom kan vara 

kul att dela....vad det så än handlar om,fast det har ju givetvis handlat 

mycket om inredning......och barnbus såklart ;-)

Men om man skulle ta och dra en kam genom håret och faktiskt 

ge det ett försök.....att vara med på bild,om man nu fastnar

eller om man bara lyckas hålla kameran rätt :-D


Vad tror ni...vill ni se en hängig fembarnsmamis i 

"dagenskläder" ??

Eller ni är nöjda med inredning och barnbus :-)


Ha den bästa av torsdagar!

Kram//Anja



Ändrat om lite i sovrummet för att kunna ha framme en del av dom kläder 

som jag är extra glad för just nu :-)

 

 
 
Ingen bild

Mia

18 april 2013 13:34

Hej.Jag tycker din blogg är så trevlig som den är,så inte behöver du agera modell :)Men till vissa inslag där du kanske berättar att du fixat håret eller inhandlat något nytt favoritplagg,kan det vara kul att få se en bild.Och du är ju söt så du passar ju in här på din lika söta blogg :)
Kram Mia.

vitamoblerochbarnbus

18 april 2013 15:41

Alltid lika söta kommentarer från dig!!!

Tack fina du för din goa kommentar :-)

Blev inget vettigt med att fota mig själv ändå ;-)

Ha en underbar dag!
Kram//Anja

 
Ingen bild

Kristina

21 april 2013 14:07

Hello.

Tänker på förra gången du la upp bilder på era kläder o stackars maken hade en stege med en tofs på. Har han utökat sin garderob ännu ;)

Söndagkramar//Kristina

vitamoblerochbarnbus

22 april 2013 17:38

Men...hur menar du nu!???

Jag kanske TYCKER OM att käre maken endast går iklädd en tofs...liksom...lite så ;-)

Nej,men skämt åsido!
Jodå...han har fyllt på sin garderob en hel del....eller vill säga....ATT JAG HAR FYLLT PÅ HANS GARDEROB en hel del ;-)

Så tofsen är ett minne blott och han är nu inte längre Skurups nakna man ;-D

Kramar//Anja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2014 15:08

Goddag bloggisar!   Jo...för er som inte känner mig eller inte hängt ett tag här på bloggen  så kan jag väl berätta att jag är något av en impulsiv själ..... Så det var väl inte helt oväntat när jag vaknade  i fredags med en beslutsamhet li...

Av vitamoblerochbarnbus - 5 februari 2014 15:09


  Vad är väl härligare än en känsla som är genom äkta!?   Hejsan fina bloggisar....jag har så många projekt på gång så jag imellanåt faktiskt tappar bort att VILL blogga :-) Då kan jag sitta där och fundera på bloggandet och sen inser.... ...

Av vitamoblerochbarnbus - 28 januari 2014 15:06


Hej Bloggisar!   Kallt och snöigt...isisga vindar som drar förbi...eller rent faktiskt  rakt igenom en när man lite raskt och käckt försöker  få barnen att tävla till bilen ;-) Och MER snö har det visst blivit lovat...MER...finns där ens me...

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2014 17:08


Hejsan hej Lillördagsfirare!   Nu är vi på benen igen efter sjukstuge vändan,medans dom små  mådde illa mellan varven så var dom därimellan pigga som mörtar och hoppade  runt och lekte,busade och bråkade.....precis i vanlig ordning!   Hur...

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2014 21:31

Godkväller bloggisar!   Sitter här ensam i soffan....trött och körd i botten...... Inte lätt när ett Barnbushus insjuknar en efter en i en mindre trevlig magåkomma :-/ Klaga ska jag ju inte....kunde ju varit sjuk jag med.....istället så fin...

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards