Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 2 april 2013

Av vitamoblerochbarnbus - 2 april 2013 16:17

Hejs Svejs!


Hoppas att ni alla har haft en härlig Påsk!

Vi har myst i massor och faktiskt mest varit på hemmaplan,med promenader 

till ankorna med både barn och hundar och även grillning i skogen 

med min fina storebror och hans tjejer :-)


Men nu är verkligheten igång igen.....måndag och ny vecka!!!

Jooo,det ÄR måndag idag....så lätt kommer man inte undan förstår ni,

för bara för att man var ledig på en måndag så innebär det inte att 

den är avklarad...nejdå,då får man helt enkelt måndagskaos

på en tisdag istället!

Och släng då på lite "jetlag" som jag inbillat mig att 

jag har fått nu när vi har ställt om klockan......Ja...lite så,då 

är katastofen total ;-)


Men jag klarar det här....det gör jag....samla dig......samla dig Anja!!!!

Egentligen vill jag bara vara sådär onödigt fladdrande lycklig över solen,

men det vill liksom inte riktigt infinna sig....än,får hoppas att känslan 

blir mer permantent när det är mer säkert att vi slipper mer snö!


Nåja...svamlat färdigt har jag nu...tror jag :-)

Kram på er och välkomna tillbaka till lilla

mig efter ledighet :-)


En busig påsktårta blev till....och sedan uppäten!

 

*

*

Pannkakslunch på påskafton (ägg=i...liksom ;-)) 

Med gul grädde tyckte käre maken att det skulle vara!

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards