Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av vitamoblerochbarnbus - 13 februari 2013 14:16

Hejsan hej!


Envisa Gratulationer indikerar ju rakt på att jag visst fyller 30år idag :-)

Ingen nojja här inte...utan jag gör som jag gör varje dag...njuter av att 

ha hittat en anledning att fika ;-)


Så jag svängde minsann ihop en hallon/choklad/Dajmtårta!

Någon som är sugen....så är ni välkomna på en kopp kalaskaffe  efter

klockan 18.00 :-)

Överraskad blev jag imorse med gulligaste presenterna från barnbusbarnen

och skönsång minsann!!!

Fick fint blomsterbud från jobb,en ny cykel av svärisarna och

mitt visum till Kina av mina föräldrar....lyckans jag! 


Och sen har jag väntat....väntat....OCH VÄNTAT!!!

Var...när och hur kommer 30årskrisen?!?

Jag menar...jag har ju väntat halva dagen.....orkar inte vänta längre så jag struntar 

helt enkelt i detta välkända "Fenomen" och lullar på i min 

vanliga positiva anda :-)



Hoppas att ni har den bästa av lill lördagar som finns 

och att ni njuter av den dära gula...ljusa...stora saken som lyser 

på himlen...är det den som kallas solen?!??


Kram//Anja



Ps.Alltså....den hära tävlingen som jag har,visst är ni väl flera som vill vara 

med och vinna en smetskopa.....som man helt otroligt nog får 

lov att skopa PRECIS VAD SOM HELST MED!!!!

Så skynda skynda.....på söndag avslutas tävlingen,så hej och hå

tävla på :-)




Finaste blommorna från Jobb :-)

I bakgrunden ser ni lite närmre hur köksbordet blev efter två strykningar med bets!

*

*

Blommor...tårta...presenter.....skön sång...det är väl en härlig födelsedag det!

   


Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Skapa flashcards