Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av vitamoblerochbarnbus - 11 februari 2013 14:23

Hejsan hej finaste måndagsfirare!


Alltså...denna dagen har jag tänkt på såååå mycket som jag vill göra,

men det stannade vid tanke idag....orken var visst inte riktigt på topp ;-)

Men...det ska ju finnas något att göra en annan dag också!


När det var dags att lämna minisarna på förskolan så hade jag en liten Yorkie som 

krafsade mig på låret...tittade bedjande på mig.....LÄMNA MIG INTE!!!!!

Bakom henne satt Haga.....liknade lite Heffaklumpen faktiskt,hela hennes 

kroppshållning var så ledsam så ledsam....och mellan varven 

kom små gråtljud från henne :-D

(Dom skulle inte ens vara själva....men jag GICK JU)

Och hennes ögon sa LÄMNA MIG INTE!!!!!


Nåja....iväg med minisarna......När jag långt om länge kom ur 

lillebrors krampaktiga tag....och skulle gå därifrån så skrek han....MAAAAMMAAA!

(LÄMNA MIG INTE)


Och som att detta inte var nog för mitt totalt krossade hjärta så 

blev det såklart samma visa på lillans avdelning....

(MAAAMMMA....LÄMNA MIG INTE)


Så när jag LÄMNAT alla där alla skulle bli LÄMNADE....så kände jag 

mig ju hur ELAK som helst.....Bara LÄMNA sådära!!!

Tur att jag ser alla mina godingar ikväll igen...både tvåbenta och 

fyrbenta....så tar vi om det imorgon ;-)


En TÄVLING tänkte jag vore skoj...eller vad säger ni!?

Vad ni behöver göra....enkelt..enkelt ;-)


1) Skriv en kommentar med ditt bästa vardagslyxtips :-)

Och vinsten.......Kommer här!


Kram//Anja



Mitt kök.......taddaaaa,okej....kanske inte ;-)

 

*

*

En smetskopa....en sådan som är Guld värd när man bakar muffins....skopar glass.....eller 

sand.....om man nu vill det!

 

*

*

Det bästa....ni får lov att skopa PRECIS vad ni själva vill...jag använder dock min till muffins,

på så vis slipper man en massa kladd och det går smidigt smiiiidigt! :-)

 


Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Skapa flashcards