Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av vitamoblerochbarnbus - 5 februari 2013 16:38

Hejsan hej!


Gårdagens inlägg har fått mig att fundera på saker och ting...på livet!

Vad jag vill ha ut av mitt liv....hur viktigt det är att njuta av mina nära och kära,

vem vet hur länge jag får ha kvar dom?

Tänk så mycket som man egentligen tar förgivet.....istället för att njuta av det lilla 

i det helt stora....förstår ni hur jag menar!?


Givetvis vet jag att mycket hemskheter händer i vår värld......

Saker som jag på mitt eget vis bearbetar och sätter perspektiv på....men detta 

kom för nära....jag lät mig själv känna....känna för mycket,om det är möjligt!

Kanske kan man tycka att...du har läst det...sett bilderna...kom vidare,det var inte du som 

drabbades....Men det går inte riktigt,det fastnade...lämnade ett spår i mitt hjärta och

så många frågor och funderingar hos mig vad gäller livet!


Lovar att jag ska rycka upp mig...bli mitt glada jag igen,

behöver bara lite tid att fundera.....


Kram.....Och tack för att ni står ut med en inte lika positiv Anja!



 








Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Skapa flashcards