Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 31 januari 2013

Av vitamoblerochbarnbus - 31 januari 2013 14:27

Hejsan fina bloggisar!


Vaknade imorse av att något var fel med min Ajfån.....det kvittade 

hur många gånger jag tryckte på snooze...den började låta 

igen med ca en tio minuters intervall ;-)


Nåja,efter att ha lämnat minisar och fått iväg stora barnen 

till skolan så bestämde jag mig för att storstäda,så att minisarna 

och jag kan hitta på något roligare imorgon när vi är lediga :-)

Även denna veckan har försvunnit i rasande fart...tänka sig...nu närmar jag mig

den stora dagen....ni vet när man blir vuxen på riktigt och måste börja 

samla på sig en massa vuxenpoäng ;-)

För visst är det väl det som är grejen med att bli trettio!?

Att liksom bli vuxen och så......Näää,tror att jag fortsätter i 

samma gamla vanliga anda....tokiga,fnittriga,knasiga jag får helt 

enkelt fortsätta i samma spår....trettio eller inte!



Hoppas att ni har det fint och håll i hatten när ni går ut,

för hej och hå vad det stoooormar :-)

Kram//Anja




Välförtjänt fika efter städandet...saffransskorpor och Marabouskorpor...Mmmmm :-)

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Skapa flashcards