Vita möbler och barnbus

Direktlänk till inlägg 29 januari 2013

När man uppdaterar till The GoldenVersion.......

Av vitamoblerochbarnbus - 29 januari 2013 14:29

Hejsan hej!


Vet ni...jag är en sån dära sällskapsmänniska,tycker att det är 

super trist att vara själv...så när jag då kom på den ohh så braiga idé om att 

jag skulle börja springa (!?!!) så tog jag med mig vår lilla vän Tindra :-)

Eftersom att hon efter att ha bott hos oss bara ett halvår börjat att

lägga på sig lite väl ;-)


Nåja....iallafall,det jag skulle komma till.....

Så klär jag på mig mina stört coola träningskläder...ehh....

Och tar på Tindra hennes sele....ut och iväg.....tre steg....TVÄRSTOPP!

Vad problemet är?!

Jo,det är att Lilla pytte Tindra är en Yorkie....inte gjord för att springa 

utan mest bara för att ligga på en varm filt och äta praliner och 

ha det oförskämt bra.....Alltså en liten...finhund....lite så....typ!

Och om man då lockar med sin aaaallra lenaste röst....komsi komsi,så tittar hon.....

Nej...hon BLÄNGER surt och anklagande på mig!

Det hela slutar med att jag bär henne hem.....dom tre stegen.


Det blev ju då himlans trist att springa runt där själv.....själv undrar 

jag alltid när jag ser en "springare"....springer du för att du vill......eller för att 

du måste......eller för att alla andra gör det......nån som jagar dig!?

Eller springer du bara för att du läste i en tidning att det var häftigt?


Så för att slippa att ni som kör förbi mig när jag springer där med 

flaxande armar och ben (Jag springer INTE snyggt)

Ska slippa denna fundering kring VARFÖR jag springer så uppdaterade vi 

vår Yorkie till en Golden-Version!

Så nu när ni ser mig......Jag springer för att rasta hunden....såklart!


Ha en härlig tisdag!

Kram//Anja




Jomen...alltså,The Golden version :-)

Snällaste,lugnaste,finaste,bästa goaste Haga!

*

*

Älskar barnen....och barnen älskar henne.....

 

*

*

Lyssnar på Matte....för hon har godis i sin ficka ;-)

 

*

*

Är du trött....klart du får vila på mig.....

 

*

*

Till er som undrar...Inte kan man väl byta ut en hund på detta viset...klart man kan.....om den inte springer!!!

Äsh....skojar bara,när Haga och jag springer så ligger Lilla pytte Tindra på sin filt och har det så bra så :-)

   

 
 
Linda

Linda

29 januari 2013 17:34

Men så mysigt!!! Har ni 2 hundar? Och häst? Och 5 barn! Hur orkar du människa!!!
Vår älskade vovve (oxå Golden- version ;-) ) har mest flyttat till mina föräldrar.
Men det är verkligen mysigt med djur och de ger ju så mycket tillbaka!!
Kram Linda

http://Www.cirkusbergmark.se

vitamoblerochbarnbus

30 januari 2013 14:52

Hihi,jamen visst är det så ;-)
Idag var ju dock en sådan dag där jag INTE orkade...men det är ju som det är,man måste ju orka...så det är bara att ta sig samman...fika och köra på ;-)

Visst är det mysigt med djur....älskar det!
Vad härligt,då kan ni ju hälsa på er vovve ändå ju :-)

ha en fin dag!
Kram//Anja

 
Anna

Anna

29 januari 2013 19:01

Nej men!?
Ni HAR skaffat en vovve till?
Kul! Vad säger pytte-Tindra om sin nya syrra :-)
Lycka till med springturerna....jag avskyr att springa, usch!
/ANNA

http://anna-i-dungen.bloggplatsen.se

vitamoblerochbarnbus

30 januari 2013 14:53

Jomen visst har vi det :-D

pytte Tindra är ÖVERLYCKLIG...så länge hon INTE behöver springa ;-)

Haha,jag tycker inte heller om att springa...gör det för att jag måste...eller just det...rasta hunden var det ju visst :-)

Kram//Anja

 
Ingen bild

Kristina

29 januari 2013 21:29

Go´kväll

Söte tid o da´´ Skrattar så tårarna rinner.
JA, varför springa när man kan ta en god kaka o en tekopp o mysa i soffan ;)
Men de som (är osmarta) börjar säger att det blir som ett gift.
Har gift mej en gång o tycker det räcker.......

Kollar på bygglov mellan reklampauserna. Herre min skapare vad en del samlar på skräp. Vet inte om du ser/såg detta avsnitt? En ung familj där mannen har "loppis" SKRÄPIS skulle jag vilja påstå!! Allt låg ju huller om buller överallt.

Nej du kära make o mina små guldklimpar till barn, KLAGA aldrig mer när frun/mamman kommer hem med en vas, kruka eller en annan bra-att-ha-sak. Inte slängs dom där plats finnes. Nejdå. de får ett boende med kärlet <3

Loppiskramr//Kristina

vitamoblerochbarnbus

30 januari 2013 14:58

Hihihihohohohahaha...Kul att jag kunde roa någon ;-)

Haha,jo ett gift blir det ju lätt...men jag är ju en av dom som mååååste pga min värk,men ibland blir det bara PW :-)

Åh,nej det såg jag inte...låter inget vidare!
Kanske borde du visa programmet för lilla familjen ;-)
Fynda på du....jag längtar jag till sommaren och aaaalla loppisar :-)

Kramar//Anja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2014 15:08

Goddag bloggisar!   Jo...för er som inte känner mig eller inte hängt ett tag här på bloggen  så kan jag väl berätta att jag är något av en impulsiv själ..... Så det var väl inte helt oväntat när jag vaknade  i fredags med en beslutsamhet li...

Av vitamoblerochbarnbus - 5 februari 2014 15:09


  Vad är väl härligare än en känsla som är genom äkta!?   Hejsan fina bloggisar....jag har så många projekt på gång så jag imellanåt faktiskt tappar bort att VILL blogga :-) Då kan jag sitta där och fundera på bloggandet och sen inser.... ...

Av vitamoblerochbarnbus - 28 januari 2014 15:06


Hej Bloggisar!   Kallt och snöigt...isisga vindar som drar förbi...eller rent faktiskt  rakt igenom en när man lite raskt och käckt försöker  få barnen att tävla till bilen ;-) Och MER snö har det visst blivit lovat...MER...finns där ens me...

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2014 17:08


Hejsan hej Lillördagsfirare!   Nu är vi på benen igen efter sjukstuge vändan,medans dom små  mådde illa mellan varven så var dom därimellan pigga som mörtar och hoppade  runt och lekte,busade och bråkade.....precis i vanlig ordning!   Hur...

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2014 21:31

Godkväller bloggisar!   Sitter här ensam i soffan....trött och körd i botten...... Inte lätt när ett Barnbushus insjuknar en efter en i en mindre trevlig magåkomma :-/ Klaga ska jag ju inte....kunde ju varit sjuk jag med.....istället så fin...

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Skapa flashcards