Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 24 januari 2013

Av vitamoblerochbarnbus - 24 januari 2013 15:59

Goddag finaste!


Oj var blev denna veckan av?!

Redan "fredag" idag minsann och när jag kom till jobb så blev jag 

bjuden på Semla av min arbetskamrat.....åhh,seeeemla ;-)

Finns inget bättre än att fika...det är liksom inte bara grejen med att äta den 

(vilket ju såklart är det bästa ;-)

Men även den sociala biten att sitta där med en semla och en kopp tea,varm choklad

eller kaffe om man nu vill det...sitta där och prata,planera och bara 

ha det så himlans bra....för visst mår man bra när man fikar....


Men innan jobb så bestämmde jag mig för att baka en tårta 

till min Käre make....mest bara för att just nu springer vi om varandra,han på sitt 

håll och jag på mitt...när vi sedan träffas på kvällen så är vi helt färdiga båda två!

Så....som sagt....fika är mysigt,så när vi äntligen träffas 

ikväll så blir det fikatajm :-)


Hoppas att ni har den bästa av torsdagar och att ni fikar 

och har det mysigt ni med!


Kram//Anja



Tårta med litet budskap till käre maken ;-)

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Skapa flashcards