Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2013 15:21

Hej igen!


Ni vet när man får den dära känslan i magen....den som är varm,lite pirrig....

Nästan lite svävande....som att sitta i en karusell som får hela kroppen att 

reagera av glädje....Ja,om man inte är karusellrädd då ju ;-)

Men iallafall....den känslan har jag.....det sista jag sa till käre maken innan 

vi somnade igår var att jag känner att jag hittat balansen i mig själv....

Låter det tokigt?!


Ja,jag vet inte....jag tänker inte fundera så mycket på det utan bara 

njuta av att den där känslan infinner sig oavsett kaotiska morgnar,snö överallt,

vattenrör som läcker,en bil som behöver städas......

Det är ju bara vardagen.....den får man ta som den är,men lära sig att ta hand om 

den härliga känslan som ibland infinner sig av att veta att man har en helt galet 

otroligt fantastisk resa framför sig....att den bästa tiden på året ligger runt hörnan,

att det snart är lagligt att moffa i sig en maaaassa semlor.....

Att lillebror börjat prata som ett litet vattenfall....att man har den bästa av familjer,nära

och kära.....att man är älskad helt enkelt!


Livet ÄR underbart....vi måste bara stanna upp,andas och hitta det lilla 

i det stora som får hjärtat att slå några extra slag......


En STOR KRAM till er söta också som lämnar finaste kommentarerna till mig,

Både här och på Instagram.....Ni är underbara!!!


Kram//Anja



Jo...förtår ni.....idag tog jag på mig mina varmaste kläder och satte mig utanför i snön med en 

Semla och varm choklad och njöt av livet.........

Jomen ser ni....som bloggare gör man så.....det hör liksom till att sitta där med sin lilla 

kamera och fota det som man strax ska trycka i sig ;-)

ELLER.......Så är man bara så tokig så man fotar i snön och skyndar in och fikar i värmen ;-)

Nåja.....fikabilder it is!

    

*

*
*

 

*

*

*

 

*

*

*

   

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2013 10:08

Godmorgon fina ni!


Alltså...snö i all ära...men nu behöver jag nog ändå soooool,

känner att energin är på sparlåga och kommer på mig själv med att tänka

på allt fint som ska odlas till våren......Längtar :-)


Efter en sån där morgon.....ni vet en sån där....

Så undrar jag....hur många termobyxor,vantar,mössor....underställ,mera vantar

och fler mössor som man kan behöva leta efter på morgonen....alltså,det är ju inte

för att dom inte har...Nejdå,men det ligger ÖVERALLT i hallen och ovanpå allt så tycker lillebror att

det är en utomordentlig idé att leka med ALLA sina saker i vår mini MINI MIIINI hall,

släng in ett gäng barn,hundar och annat som ligger där så blir det liksom bara ett HAV av oreda ;-)


Och i detta hav av oreda så hör man under sakerna liksom sådär...stå inte på min mössa,

du drog mig i håret....varför tar du MIIINA termobyxor?!  Jamen för att mina är ju BOOORTA

ju.....och då FRYYYYYSER jag.....var är min frukt...MAAAAMMAAAA,Viggo tog min frukt....

Jamen ta en ny dåååå.....Jamen jag ville ha just DEEEEEN juuuuu.....MAAAAMMMAAA!!!!

Okej...tror att ni förstår....får nog fnula vidare på en bättre halllösning ;-)


Nu till det som jag faktiskt tänkte visa er...alltså min bakdel!


Nu är det nästan så att jag hör hur ni drog en chockad suck....inte kan hon väl

visa upp sig sådär heller.....Varför skulle vi vilja se den....att hon inte skäms!


Och Näää,det gör jag inte...faktum är att jag tänker visa upp en hel HÖG med

bakdelar...så håll tillgodo och ha den bästa av Tisdagar :-)


Kram//Barnbusfrun



Är sååå nöjd med mina bakdelar ;-)

Till alla er duktiga bak...ehhh....bakare....så har nu Netto kanon pris på en massa fina

baksaker....för endast några slantar stycket :-)

*

*

*

 

*

*

*

   



Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Skapa flashcards