Vita möbler och barnbus

Direktlänk till inlägg 16 januari 2013

När det händer något otroligt...Fantastiskt....Så man saknar ord!!!

Av vitamoblerochbarnbus - 16 januari 2013 21:12

Hejsan fina!


Denna dagen började som en onsdag som dom flesta,trött var jag efter

sjukisperioden och tog sovmorgon när barnen kommit

iväg till skolan!

När jag satt på jobb så ringde min mamma och undrade om vi ville

komma på kvällsfika....vill säga om vi tog med fikan ;-)

Vi skrattade åt hennes lustiga inbjudan...men som ni vet är ju inte jag den som

är den...jag bjuder mer än gärna på fika :-)


Och när vi sitter där och pratar och ska börja fika så helt plötsligt ser

mina föräldrar sådära underliga ut.....lite.....mja...vet inte...finurliga liksom!

Och jag undrar ju såklart vad det är frågan om...käre maken gissade på

att mamma var gravid :-D

Det är hon ju dock inte....men jag fick frågan om vad jag ska göra den 21maj!?


Göra.....hmm,låter inte som att det kan vara något bra sa jag ;-)

Mamma:Jo,det är så att pappa och jag undrar om du skulle vilja

följa med på en shoppingresa....till kina?


Jag:va?! Buhuhuhu.....uaaahaha....Japp,jag började gråta!!!!

Givetvis av glädje....detta är HELT galet otroligt!


Men alltså......Kina.....alltså som KINA.....alltså LANDET KINA!!!!

Hello kitty....kinamat....shopping.....kineser....

riiiiiiis :-D

Som ni kanske förstår så går jag på moln nu......KINAMOLN!!!


Och medans jag sitter där och snyftar...kramas....skuttar och skrattar

så får jag förklaringen till VARFÖR dom bjuder mig på detta....för att jag är hjälpsam!?

Jag som ser det som en självklarhet att hjälpa till...då svarar min pappa...

Ja,och vi ser det som en självklarhet att bjuda dig på detta!


Mamma...Pappa...Jag ÄLSKAR er!!!!


Var bara tvungen att dela detta med er....det är sååå STORT!

Kram//En Glad,lycklig,överraskad,upprymd,smått chockad Anja :-)



Bild på senaste fynden....nu är det stopp....spara...spara...spara...Kina här kommer jag :-D

 


 
 
Linda

Linda

17 januari 2013 08:07

Men GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!! Så underbart! Kram

http://Www.cirkusbergmark.se

vitamoblerochbarnbus

17 januari 2013 21:47

Tusen tack...ja,detta är så stort för mig så att jag har knappt nog smällt det än :-)

Kram på dig!

 
Ingen bild

Mia

17 januari 2013 09:50

Hej Anja :)
Lyckans dig.Ha en underbar resa :)
Min svärmor har varit där,hon fann det helt fantastiskt :)
Trevligt folk,BILLIG shopping,god mat,fantastisk kultur.
Kram :)

vitamoblerochbarnbus

17 januari 2013 21:48

Hejsan hej Mia!

Tack så mycket...åhh,ja...jag är såå lycklig :-)
Låter riktigt bra....särskillt den dära shopping biten ;-)

Ha en fin kväll
Kram//Anja

 
Ingen bild

Kristina

17 januari 2013 14:58

向你问好 (Hej på dej)

Tja, vad mer än GRATTIS kan man säga om denna resa till fjärran land.
Hur många får en sådan chans? Du är den första jag vet som har föräldrar som drar iväg med dotter på ett äventyr utan dess like.
Själv ska jag åka till Gävle i morgon o lämna av dottern som planerar att läsa där i 3 år. Slår ju inte din resa precis ;)

Nu hoppas jag att du får en underbar tripp o att du hittar vackra saker som du orkar släpa hem.
Serviser ska vara hyffsat billiga att köpa. Så be maken bygga ut medans du är borta ;)

祝您旅途愉快 (trevlig resa)

tjing, tjong Kines-kramar//Kristina

vitamoblerochbarnbus

17 januari 2013 21:53

Hahaha....Hej på dig med Kristina!

Tack så mycket...jadu,jag vet inte....jag är nog fortfarande chockad :-)

Alltså...vad ska man säga,jag hjälper dom så gärna med det jag kan....och få något sådant här....ja,jag finner inte ord :-D

Men en tur till Gävle kan ju vara hur mysig som helst den med....ni får fika och mysa lite så blir det ju en härlig tripp ändå :-)

Åhh,ja...som jag ska shoppa ;-)
Får väl se om det leder till någon framtida utbyggnad ;-)

Tusen tusen tack!

Kram//Anja

Och duuu....tack så hjärtligt för teet som du skickade mig...jag blev väääääldigt glad att du tänkte på mig...Tack fina du!!!

 
Ingen bild

Madde

17 januari 2013 21:06

Men ååh vilken fantastisk överraskning! Förstår att du började gråta! ;) Det kommer säkert bli en underbar resa! =D

Kram Madde

vitamoblerochbarnbus

17 januari 2013 21:55

Ja...visst var det en fantastisk överraskning...är nog fortfarande lite chockad....Och totallt överlycklig :-)

Ha en fin kväll fina du!
Kram//Anja

 
Ida Qwarfordt

Ida Qwarfordt

20 januari 2013 11:34

Åh vad roligt!!
Jag börjar nästan gråta här ;)
Ser fram emot att få höra om resan här i bloggen!!
Lycka till med sparandet! Det sparas här med, för en resa till Chicago/Minneapolis i höst!
Ha en skön söndag!!

http://www.idaochlivet.blogspot.com

vitamoblerochbarnbus

21 januari 2013 09:43

Hihi,ja....oj vad jag längtar :-) lovar att både fota en massa och blogga en massa om det! Åhh,vad härligt...visst känns det härligt när man sparar inför något stort :-) spännande för dig med ju! Ha en underbar måndag! Kram//Anja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2014 15:08

Goddag bloggisar!   Jo...för er som inte känner mig eller inte hängt ett tag här på bloggen  så kan jag väl berätta att jag är något av en impulsiv själ..... Så det var väl inte helt oväntat när jag vaknade  i fredags med en beslutsamhet li...

Av vitamoblerochbarnbus - 5 februari 2014 15:09


  Vad är väl härligare än en känsla som är genom äkta!?   Hejsan fina bloggisar....jag har så många projekt på gång så jag imellanåt faktiskt tappar bort att VILL blogga :-) Då kan jag sitta där och fundera på bloggandet och sen inser.... ...

Av vitamoblerochbarnbus - 28 januari 2014 15:06


Hej Bloggisar!   Kallt och snöigt...isisga vindar som drar förbi...eller rent faktiskt  rakt igenom en när man lite raskt och käckt försöker  få barnen att tävla till bilen ;-) Och MER snö har det visst blivit lovat...MER...finns där ens me...

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2014 17:08


Hejsan hej Lillördagsfirare!   Nu är vi på benen igen efter sjukstuge vändan,medans dom små  mådde illa mellan varven så var dom därimellan pigga som mörtar och hoppade  runt och lekte,busade och bråkade.....precis i vanlig ordning!   Hur...

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2014 21:31

Godkväller bloggisar!   Sitter här ensam i soffan....trött och körd i botten...... Inte lätt när ett Barnbushus insjuknar en efter en i en mindre trevlig magåkomma :-/ Klaga ska jag ju inte....kunde ju varit sjuk jag med.....istället så fin...

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards