Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av vitamoblerochbarnbus - 15 januari 2013 19:30

Godkväller fina bloggisar!


Det blev visst lite bloggtorka här eftersom att magsjukan slog

till med full kraft i Barnbushuset!

En efter en har vi blivit nerslagna som bowlingkäglor här hemma,

inte kul alls och man känner sig så hjälplös när dom små mår så dåligt!

För att inte nämna hur hjälplös man själv känner sig när man ligger där :-/


Nåja,sakta men säkert så börjar buset återvända...men käre maken och

jag är inte helt på topp än...är väl så när man är "äldre" ;-)

Så dagens inlägg blir egentligen bara ett....Hej!

Och för att berätta att snart så är bloggandan tillbaka :-)


Hoppas att ni har det superbra och att ni sluppit

för trista sjukdomar!

Kram//Anja




 




Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Skapa flashcards