Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av vitamoblerochbarnbus - 8 januari 2013 12:09

Godmiddag finaste!


Efter att jag lämnat minisarna idag så tog jag stort mod och en massa

beslutsamhet med mig ner till byn för att införskaffa 1)Träningsbyxor....

ni vet sådana fula byxor som inte varit coola sen......någonsin!!!!

Och sen behövde jag 2)en sådan fräck sporttopp som hjälper.....Ehhh,

amningströtta......ehh....behag att stanna på plats!


Sagt och gjort,hem kom jag med mina nya inköp som jag

tuff som en tiger tog på mig medans jag med ena handen åt en saffranskrans......

Jomen....jag har inte lovat att sluta fika....men behöver bättre kondition plus

att motion är bra för min värk :-)


På med lurarna....har sett häftiga "springmänniskor" med lurar så

det verkar ju bra...typ!

Bortsett från att mina lurar liksom ploppade ut när jag började springa

så jag fick liksom försöka att trycka in dom i örongången...lite så!


Tror inte att jag sprungit sen gympan i skolan....eller...ja,om det finns en

och annan bra rea att springa till så har jag väl halvlunkat dit,men alltså inte

sprungit.....trodde att detta var slutet för mig då lyktstolpar,vårt hus och allt annat

vettigt började flytta sig när jag försökte springa hem!

Långt om länge kom jag hem....utslagen på golvet....hade sprungit 20min,

skickade en bild till käre maken som tyckte att jag såg fantastisk ut.....


VERKLIGEN....såg han inte att jag var döende....typ...lite iallafall ;-)

All heder till er alla duktiga som är ute och springer....spring på,

så kommer jag efter....sen!


Efter en dush så känner jag livet återvända och min beslutsamhet står fast,

Imorgon tar jag en runda till :-)



Kram//Anja


En Iphonebild idag...IPhonen var allt min kropp orkade lyfta ;-)

Skulle ju kunna säga att denna läsken är underbart god,

För det är den säkert....om man gillar sura drickor....alltså riktigt

SURA ;-S


 




Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Skapa flashcards