Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av vitamoblerochbarnbus - 1 januari 2013 17:59

Hej fina bloggisar!


Och välkommen 2013....som alla andra fina bloggare så tänkte jag

visa en summering av 2012,så håll till godo :-)




Januari


Jag tjuvstartade semlefrossan......



Och provade även på att baka ett eget bakverk :-)

 



Februari

Lilla stora blev opererad...hon var såååå duktig!!!




Linnéa fyllde 10år...vart tog tiden vägen?

 



Mars


Äntligen blev det dags att odla en massa fint



Och jag försökte som så många andra bloggare att fota mig själv...inte helt lätt asså ;-)

 




April


Lyckan över nya fina knoppar i trädgården var total :-)



Käre maken och jag åkte till Ystad saltsjöbad med min fina moster och hennes man....jag blev

SJUK,lågg med frossa och feber hela natten :-/

   



Maj


Plockade underbara Lupiner längs med vägen på en promenad med stora dottern!



Blev överlycklig när jag hittade "Emil och Ida" kläder till barnen :-)

 



Juni


Älskad liten son fyllde 7 år



Uterummet blev ÄNTLIGEN klart :-)

 



Juli


Vi adopterade en ny familjemedlem!



Och fick äntligen skörda en del av det vi odlat :-)

 



Augusti


Sovrummet blev klart :-)



Och vi adopterade ytterligare en familjemedlem!

 



Denna månad fyllde bloggen 1år

   



September


Lillan fyllde fyra och vi lekte modell för en dag :-)

 



Käre maken fick äran att blogga i mitt ställe

eftersom att jag låg sjuk och nerbäddad!

   




Oktober


Jag blev bortskämd med en lyxig övernattning på hotell med min goa kusin!



Vi firade finaste Olivia som fyllde 9år

         



November


Vi firade käre makens födelsedag



Mina små skafferi i köket blev klara :-)

 



December


Vi firade fina lilla lillbror som fyllde hela 2år :-)

Och jag gjorde min allra först "fintårta"



Sen kom julen...nu börjar vi ett nytt år....ett härligt sådant!!!

Kram//Anja

           

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Skapa flashcards