Vita möbler och barnbus

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2012

När man lottar ut lite ljus i höstmörkret......

Av vitamoblerochbarnbus - 29 oktober 2012 10:19

Hejsan hoppsan!


Då var det måndag igen och vad passar då bättre

än att börja veckan med en tävling :-)


Det ni ska göra för att vara med är....


1)Länka detta inlägg på din blogg eller facebook...Lätt som en plätt ;-)

(har man varken eller så lämna en liten kommentar :-))

2)Lämna en kommentar om att ni är med och tävlar....enkelt det med ju!!!

Så hej och hå...tävla på :-)

Tävlingen avslutas på fredag och vinnaren presenteras här

på bloggen!


Kram På Er//Anja



Lite ljus i höstmörkret är vinsten,med den ljuvliga doften Gardenia :-)

 

 
 
Ingen bild

Anna mamma till två.

29 oktober 2012 12:30

Delat. Vill självklart vara med och kunna vinna så fina ljus. De är de bästa med hösten och vintern tända alla ljuslyktor och brasa i kaminen om kvällarna! :) Ha en fin dag, här landade första snön imorse. :)
Kram

vitamoblerochbarnbus

31 oktober 2012 14:06

Vad härligt!!!

Åhh,ja visst är det mysigt...kallt och mörkt ute så myser man extra inne :-)

Men vad mysigt med snö,vi fick några flingor som sen försvann lika fort som dom kom ;-)

Hoppas att du får en underbar dag
Kram//Anja

 
Sara A

Sara A

29 oktober 2012 15:48

Jag vill vara med och tävla om doftljuset! Länk till min blogg fyracitroner.blogg.se, och länkar även till din blogg :)

http://fyracitroner.blogg.se

vitamoblerochbarnbus

31 oktober 2012 14:21

Men vad härligt!!!

Var inne en sväng på din FINA blogg också...åhh så mysig!!!
Ska sätta mig en dag och kika mer när jag får en stund över :-)

Ha en fin dag!
Kram//Anja

 
Lindajonsson88@hotmail.com

Lindajonsson88@hotmail.com

29 oktober 2012 17:59

Jag lägger upp länken på instagram och Facebook hoppas det är okej :) alltid roligt med ljus tävlingar nu när klockan är tillbakaställd! :)

http://Itsyourday på instagram

vitamoblerochbarnbus

31 oktober 2012 14:24

Hejsan!

Absolut är det okej!!!
Alla får vara med och tävla :-)

Visst är det,man behöver lite ljus i mörkret helt enkelt ;-)

Hoppas att du får en fin dag
Kram//Anja

 
Ingen bild

Kristina

29 oktober 2012 19:41

Hej.

Upptäckte precis att man ska inte läsa inlägg snabbt o utan glasögon/linser.
Läste ihop det till att ljuset luktar ljuvligt av GEVALIA.

Hrm..... kan man känna skillnad på kaffemärkes-sorter på ett ljus?!
Det kan man nog INTE eller?
Vad vet jag som aldrig dricker kaffe. Men som ALLTID har Gevalia hemma för maken hejjar på Brynäs :)

Tjolahopp från mej//Kristina

vitamoblerochbarnbus

31 oktober 2012 14:25

Hihihi :-D

Det var allt lite kul det dära!!!
Inte dricker jag kaffe jag heller....och kaffedoft på ljus kan jag vara utan :-/
Dock tycker jag att nykokt kaffe doftar ljuvligt :-)

Hoppas att du får en underbar dag
Kram//Anja

 
Ingen bild

Jessica rundblad

30 oktober 2012 19:16

Klart jag vill vara med och tävla.

vitamoblerochbarnbus

31 oktober 2012 14:26

Vad härligt :-)

 
Eva

Eva

1 november 2012 22:56

Jag vill med vara med och tävla :D Älskar värmeljus med doft!

http://www.evaflinkeriksson.bloggplatsen.se

vitamoblerochbarnbus

3 november 2012 19:51

Vad härligt :-)

Ha en fin kväll!
Kram//Anja

 
Catarina Nygårds

Catarina Nygårds

2 november 2012 11:20

Jag är jättegärna med och tävlar! Som vi har längtat och längtat efter höstmörkret så vi får tända ljus och mysa igen. Det finns inget mer härligt och ro givande än tända ljus :) Luktar dom dessutom gott så är det ett plus ;)

Jag har lagt ut bild och länkat hit från min blogg.
www.keckla.bloggplatsen.se

Ha en underbar helg!
Kram Catarina

http://keckla.bloggplatsen.se

vitamoblerochbarnbus

3 november 2012 19:54

Vad kul att du vill vara med :-)

Visst är det härligt med hösten,vi är ett gäng mysare här hemma också som älskar härliga doftljus :-)

Ha en fin kväll!
Kram//Anja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vitamoblerochbarnbus - 10 februari 2014 15:08

Goddag bloggisar!   Jo...för er som inte känner mig eller inte hängt ett tag här på bloggen  så kan jag väl berätta att jag är något av en impulsiv själ..... Så det var väl inte helt oväntat när jag vaknade  i fredags med en beslutsamhet li...

Av vitamoblerochbarnbus - 5 februari 2014 15:09


  Vad är väl härligare än en känsla som är genom äkta!?   Hejsan fina bloggisar....jag har så många projekt på gång så jag imellanåt faktiskt tappar bort att VILL blogga :-) Då kan jag sitta där och fundera på bloggandet och sen inser.... ...

Av vitamoblerochbarnbus - 28 januari 2014 15:06


Hej Bloggisar!   Kallt och snöigt...isisga vindar som drar förbi...eller rent faktiskt  rakt igenom en när man lite raskt och käckt försöker  få barnen att tävla till bilen ;-) Och MER snö har det visst blivit lovat...MER...finns där ens me...

Av vitamoblerochbarnbus - 22 januari 2014 17:08


Hejsan hej Lillördagsfirare!   Nu är vi på benen igen efter sjukstuge vändan,medans dom små  mådde illa mellan varven så var dom därimellan pigga som mörtar och hoppade  runt och lekte,busade och bråkade.....precis i vanlig ordning!   Hur...

Av vitamoblerochbarnbus - 18 januari 2014 21:31

Godkväller bloggisar!   Sitter här ensam i soffan....trött och körd i botten...... Inte lätt när ett Barnbushus insjuknar en efter en i en mindre trevlig magåkomma :-/ Klaga ska jag ju inte....kunde ju varit sjuk jag med.....istället så fin...

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards