Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 18 oktober 2012 12:48

Hej igen!


Alltså......visst är det härligt när man kommer på ett

super hejdundrandes tips av misstag ;-)

Ni förstår att när jag skulle dammsuga så tänkte jag att jag öppnar

fönsterna och vädrar samtidigt....OCH DÅ blåste mina lavendel blommor i golvet....

OCH DÅ dammsugade jag UPP mina Lavendelblommor OCH SEN doftade hela

huset underbart av lavendel när jag fortsatte att dammsuga!!!!

Men visst förstår ni min LYCKA ;-)


(Till er som tänker att.....men hallå liksom!?

Så...tja....man har det ju inte roligare än vad man gör det till själv)

Och i detta fall blev det ju väldoftande roligheter :-D

Så nu ska jag lite lätt nöjd,glad och framförallt med min väldoftande

dammsugare fortsätta dagens bestyr :-)



Kramelikram//Anja




Hemmaodlad lavendel blev till "hemmaråkadevisstgöradammsugarluktegottavmisstag" ;-)

 



Av vitamoblerochbarnbus - 18 oktober 2012 10:01

Godmorgon finaste!


Tänk att det är 161 år sedan första upplagan av Moby dick kom ut,

helt otroligt att en berättelse kan föja med och vara intressant

så länge...härligt!!!! :-)


Som ni redan vet så var jag ju hos farbror doktorn....

Det visade sig att det var inte inget...utan faktiskt något!

Inget farligt.....dock ändå jobbigt,så på obestämd tid kommer jag

att få ta medicin för att må bra....det är okej....nu vet jag och därför

kan jag också lära mig att vara rädd om mig på ett sätt som blir bra!

Jag väljer att inte skriva om det allt för mycket här då

bloggen inte är mitt liv utan en del av det,jag tror att ni

förstår hur jag menar!


Något trevligare är att jag efter en promenad i trädgården

insett att modernatur nog fått lite snurr ;-)

För här hemma hos oss så gror och grönskar det igen!?

Inte mig emot...jag tycker att det är underbart

om än lite lustigt :-)

Men givetvis ska ni också få ta en sväng i vår snurriga trädgård,

håll tillgodo :-)


Kram//Anja




*

*

 

*

*

Förvirrade sockerärtor ;-)

 

*

*

 

*

*

Tomater som mognat och myst ihop sig med Lupinerna :-)

 

*

*

 

*

*

Lupiner och en skymt av en kruka som min fina goa morfar har gjort till mig!!!!

 

*

*

 

*

*

 

*

*

Denna fina är ju dock skapad för att överleva i höstiga förhållanden ;-) 

   





Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards