Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 16 oktober 2012 15:22

Hej igen!


Nu slår jag ju visst  bloggrekord igen ;-)

Men jag hade ju lovat att visa er "armbandspysslet"

För övrigt så är jag snart klar med organiseringen i min WalkinCloset,

det dumma är att det är så dåligt ljus där så bilderna blir

lite trista....ska fila lite på hur jag kan göra det ljusare :-)


I lördags kväll satt jag och kände mig sååå nöjd med allt som jag

sorterat och fixat i min "garderob" då jag plötsligt insåg att

-Neej,jag måste nog tapetsera om här tror jag......

Käre maken:Mmm,men klockan är 22.00 så det tar vi imorgon va!?? (lite bedjande)

Jag:...............(detta är jag när jag skakar på huvudet ;-))

Sagt och gjort,nu sitter den härliga tapeten som egentligen skulle

suttit i köket...den beige/turkos/bruna randiga ni vet ;-)

(för er som tänker att...Nää,vad elak hon är mot käre maken....ni kan vara

helt lugna....han fick hjälpa mig av med listerna,sen tapetserade jag själv :-))


Så kan det gå :-)



Kram//Anja



Man tager vad man haver...så varför inte två ved....ehhh....pinnar?! och en ved.......

ehhh...platta....grej...liksom ;-)

Två skruvar sen var det klart,tyckte att detta var ett smart sätt att förvara

armbanden på...istället för att alltid rota runt i en låda efter det rätta :-)

 

*

*

*

*


 

*

*

   

*

*

 

Av vitamoblerochbarnbus - 16 oktober 2012 10:28

Godmorgon fina läsare!


Idag när jag kikade in här på min lilla blogg så kan jag ju säga att jag

blev något paff när jag såg att jag hade trehundra besökare mer

än vad jag brukar ha under gårdagen!!!

Det första jag gjorde var att anklaga käre maken för att ha bråkat

med min statistik...men det går ju inte ;-)


Så vem är det då....för inte kan väl så många människor hitta

till lilla mig bara sådär!?!!


Nåja,jag har pysslat lite....eller ja,jag har tänkt och käre

maken har pysslat......ja,alltså innan han åkte då ju ;-)

Nu blev det mycket.....iallafall så behövde jag någon snygg förvaring

till alla mina armband,så vi slog våra kloka huvuden ihopa och blev

kreativa tillsammans :-)

Kika in senare så ska jag visa er det färdiga resultatet!


Nu...lite tisdags kärlek till mig själv och massor

av tisdagskärlek till er alla.....oavsett hur många ni är ;-)


Kram//Anja




 



Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards