Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 7 oktober 2012 20:37

Godkväll finaste bloggisar!


Projektet med organiseringen går sakta men väldigt säkert

framåt....just nu är mitt motto....

Att Rom byggdes inte på en dag ;-)

Men när man nu sitter med alla dessa kalas bra idéer som man vet liksom

gör allting så dära hejdundrandes bra så vill man ju göra det klart nuuuuu :-)

Men rättvist eller ej så har dygnet bara 24 timmar och jag

måste ju dock även göra annat än att bara springa omkring och

organisera saker :-)


Något annat var att vi var en sväng på kalas,god mat och glada människor!

Och värdparet bor i ett hus som ligger på Jordberga gods......

Och jösses vilken natur där är....så man tappar andan ett slag så

vackert det är.....såklart har jag fotat och dessa foton tänkte

jag visa imorgon ;-)


En annan sak är att jag idag köpte en epilator....

för er som inte vet vad detta är så är det en sådan grej som liksom

sliiiter av håren på benen ;-)

För att göra en lång historia kort....jag provade den på armen......

Den är INTE min vän.....den är INTE rolig.......

Man bör kasta den lååångt in i skogen......och se till att inga fluffiga djur

får tag i den där.....för AJ!!!!! 


Nåja....nog om detta ;-)


Kram//Anja



Vackra...underbara höst utanför vårt hus :-)





Kalas klädda jag blockerar utsikten av den vackra hösten ;-)

   

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards