Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 16 augusti 2012 10:44

Hejsan hej!


Då var det fredag......för mig iallafall ;-)

Dagen börjades med en present från käre maken,som ni vet så är jag

extra förtjust i dom där lite annorlunda presenterna...dom som inte går

att köpas för pengar och som är unika på sitt eget lilla vis :-)


Denna lilla present var i rätt så dåligt skick när jag

fick den,men efter att ha tvättat av den så tvättades också skatten

fram...för i mina ögon är den verkligen en skatt :-)


En härlig dag önskar jag er!

Kram//Anja




Finaste ko tavlan :-)


*


*


 


*


*


   


Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Skapa flashcards