Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 12 augusti 2012 20:10

Godkväller!


Swoch sa det...sen var helgen förbi ;-)

Men vi har ändå hunnit med mycket...jag är nu fin i håret tack vare

finaste Jennie på Hair and Lounge i Malmö,jag har myst och busat

med barnen,jag har kokat sylt.....

både jordgubb och jordgubb/rabarber och även saft i den sist nämnda

smaken,vi har hunnit med fika med mina föräldrar,lillebror har haft en feber topp,

käre maken har snart både målat och plåtat klart huset,jag har fyndat

ursnygga kängor som enligt mitt tycke kommer att bli

super fina med en romantisk fin klänning till :-)

Jag har planterat om tomatplantorna och jag har läst ut första boken

i Twilight serien...och har nu påbörjat tvåan.


Alltså en helg som är som en helg ska vara :-)

Och nu vänner...det ni alla väntat på.....vinnaren av det fina halsbandet!!!

Först vill jag dock tillägga att ALLA som velat vara med i tävlingen är med

vare sig ni kan se er kommentar eller ej...som jag berättat innan så vill jag

gärna svara på alla era kommentarer och eftersom att tiden inte funnits till det

just i dagarna så vill jag bara förtydliga att jag givetvis läser alla kommentarer

och att som sagt....alla är med :-)



Ha nu en fortsatt härlig helg...än är den inte slut ;-)

Kram//Anja





*


*


 


*


*

StOOrt GRATTIS Jessica Rundblad!!!!

Skicka din adress till mig så kommer vinsten som ett brev på posten :-)

   



Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards