Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 10 augusti 2012 22:32

Godkväll i stugorna!


För er som inte redan förstått vad det är som jag vill berätta så

kommer en liten berättelse här.......


För ett år sedan var mina tankar överallt,mycket hände i mitt liv

och jag ville så gärna finna ett sätt att utrycka och framförallt

sätta ljus på allt det fina i livet.

Anledningarna till att jag började blogga var många...många av anledningarna

är nu borta,några är svaga...nästan suddigt grå och andra finns kvar,

nästan som en krigsskada.....men framförallt så var det mitt sätt att

för mig själv ta reda på vad jag värdesätter i mitt liv.....

Mina barn,min man,mina nära och kära och allt det lilla

där i mellan...det där lilla som får hjärtat att fladdra till en aning....det som

egentligen inte betyder så mycket men ändå betyder allt.


Ett år har gått sen jag börja blogga....många underbara människor

har jag kommit i kontakt med under detta år,

människor som berört mig,som fått mig att skratta och några som

fått mig att tänka....och några som fått mig att gråta.

När jag i mitt stilla sinne har funderat på att lägga ner bloggen så har någon

av er fina där ute skickat en kommentar som satt sig

så i mitt hjärta att det är något jag bär med mig och som då gjort

det omöjligt för mig att lägga ner den!


På denna års dag så vill jag berätta för er alla fina läsare

där ute hur otroligt glad  var och en av er gör mig,

ni är underbara...Tack!!!


Kram//Anja




   


Av vitamoblerochbarnbus - 10 augusti 2012 11:07

Hejsan hej finaste!


ÄNTLIGEN har sängarna dykt upp,så i hela två dagar har jag

drömt sött i våra nya Hildingsängar :-)

Då det strulat så mycket med leveransen och ägaren själv av Sängjätten

tyckte synd om oss så kom han hem med sängarna till oss i sin privata bil :-)

Inte illa alls....tänk vad vad lite vänlighet kan göra för själen....och det samma

tyckte han om oss,att vi varit så tålmodiga och trevliga,Härligt :-)


Nu har jägaren i mig dykt upp igen....nu när sovrummet börjar bli

klart och allting börjat falla på plats.....vad jag jagar?!?

Ett "nytt gammalt" fönster förstås ;-)

Det hade gjort sig sååå fint över vår vita skänk....så därför är jägaren i

farten igen ;-)


Nu ska jag göra mig klar för dagen,en tur till frisören minsann och

sen ikväll så kommer mina goa föräldrar på besök...Ohhh,vad jag längtar!!!

Mest för att det var en stund sedan som vi hade mysfika tillsammans :-)

Och sedan har jag ju en liten grej jag måste berätta för er om också,

något som ligger mig varmt om hjärtat....men allt det får ni senare idag!


Ha en härligt underbar dag och glöm nu inte borta att vara

med och tävla om halsbandet ni som ännu inte

lämnat någon kommentar :-)


Kram//Anja




Kanske inte så rolig bild.....men ohhh,vilken lycka :-)

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Skapa flashcards