Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 8 augusti 2012 11:55

Godmiddag fina ni!


Idag har jag ont i nacken...ont i ryggen och känner

mig allmänt som en spetsad marshmallow.....jomen ni vet,

mjuk på mitten....stel i resten ;-)

Håller tummarna för att våra nya sängar snart

dyker upp så kanske men bara kanske jag kan börja vrida

nacken åt BÅDA håll sen igen :-D


Känns som att det är dags för en renovering....på mig själv då alltså ;-)

Ny säng=sova gott,fredag blir det en sväng till Hair and Lounge för att

få stylat barret=Inte helt mörkhårig längre ;-)

Och sen funderar jag på om man kanske skulle boka tid för lite massage,

mjuka upp leder som är stela efter dålig säng och kanske man borde

fixa naglarna också.....vad bör man mer få gjort när man nu ändå

är på g och gör en hel renovering?!?


Tips mottages gärna inför mitt uppkommande

renoverings projekt!!! ;-)


Nåja,nog om det!

En härlig dag önskar jag er alla

Kram//Anja




Bilden har inget alls att göra med texten...men så får det vara :-)

Saften köpte vi på Kiviks musteri.....en härligt god saft som smakar

som äpplekaka....i drickform ;-)

 


Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards