Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 29 juli 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 29 juli 2012 11:12

Godmorgon...eller...ja...godmiddag :-)


Man skulle ju kunna tycka att man efter 29år borde veta

bättre än att gång på gång gå och lägga sig med blött hår,

men nej......det går bara inte in ;-)

(Tackar för hårsprej och klämmor idag ;-))


Fick ett litet ryck igår och utsatte vardagsrummet

för en makeover...tänk vad ett litet fynd kan sätta fart på tankarna!

Nu börjar det klia i inredningsnerven igen....kan det vara för att kylan och

regnet återvände!?


Nu får ni lite bilder på ett av gårdagens fin fina fynd :-)

Ha en fin dag


Kram//Anja





*


*

Ser ni vad det är.......

 


*


*

En fin socker låda såklart :-)

 


*


*


 


*


*

Ska blomman verkligen ligga där?!??

 


*


*

Okej,om du säger det så..........

   



Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards