Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 22 juli 2012 20:58

Godkväll alla ni!


Idag har vi andats in havsluft,skrattat åt barnen som busat,

njutit av fika i solen och myst i varandras sällskap!

En tur till Kåseberga där det är så otroligt vackert, en plats som ger mig

känslan av att allting liksom stannar upp en stund!


Jag har ohhat...ojjat och suckat över allt fint som bara Måååste

fotas och käre maken har snällt stannat,hållt väska,barn och allehanda

saker medans jag funnit lugnet i att fota.


Jag har kärat ner mig i söta tofflor som är så sköna

att man aldrig vill ta av dom....jag har suckat djupt över priset på ovannämnda

för att sen lycklig gå hem med dessa underbara träskor i en påse!

(Tack goa fina underbara make)


Nu är jag så trött i både kropp och knopp av en

härlig dag som verkligen varit som balsam för själen....en sådan dag som

jag lever länge på och plockar fram en kall och grå dag!


Ha en fin kväll

Kram//Anja




 


*


*


   


*


*


   


*


*


   


*


*


   


*


*


   


*


*


   


*


*


   


*


*


   


*


*


   


*


*


   


*

*


   


*


*


   


*


*

   


*


*


   


*


*

   


*


*


   


Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards