Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 13 juli 2012 13:23

Hejsan hej vänner!


Ni som har följt mig ett tag nu vet ju att jag allt som oftast

visar bilder som är välstädade och piffade ;-)

Men givetvis ser ju inte verkligheten alltid ut så även om man (läs jag)

hade önskat att så var fallet!


Med fem barn så bildas små högar med saker som ingen vill

kännas vid,ingen orkar flytta,ingen vill ha,eller någon har glömt!

Så mellan varven blir det till att sortera och hitta ägare till dessa olika saker,

vilket oftast går bra....ända tills sakerna ligger där igen :-D


Nåja...det är ju som det är!

Men i vilket fall som...så bjuder jag idag på en "bakom Kulisserna" bild ;-)


Ha en fin fredag

Kram//Anja





Invaderad av barbie och kuddar som killarna busat runt med :-)

 


Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards