Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 9 juli 2012 15:41

Hejsan hej finaste bloggisar!


Kikar in en snabbis och önskar er en härlig

start på veckan :-)

Här hemma försöker käre maken att måla huset mellan

regnskurarna....och även sätta lite plåt :-)

Så snart,snart så kommer utsidan att var lika fin som insidan!

(Om ni frågar mig då ju ;-))

Eftersom att huset är i gult tegel så är det ju tyvärr inte så

många olika färger som passar till så jag valde brunt!

Tror att det gör sig rätt fint....kanske....om jag har tur ;-)


Nåja...nog om det!

Ha en härlig Måndag

Kram//Anja




Och glöm inte.....

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards