Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 7 juli 2012 21:50

Hejsan Bloggisar!


Efter en dag med kvavt väder och uttråkade

små hjärtan så hoppade vi i bilen och åkte till stranden för

lite kvällsbus och glass :-)

Barnen tyckte att det var roligast att det var vi vuxna som

var mest barnsliga och busiga ;-D


Ha en underbar kväll

Kram//Anja




Okej...om jag vilar lite nu då.......


*


*

Jaha.....så du vill gosa.....


 

*


*

Eller bara buuuuusa......

 


*


*

Tittar på barnen som busar :-)

 


*


*


 


*


*

Nej...men tänk om man skulle......

 


*


*

Låtsas som ingenting......

 


*


*

Haha.....attack fru ;-)

 


*


*

Intet ont anande make ;-D

   

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Skapa flashcards