Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 2 juli 2012 15:51

Hejsan hej!


Åhhh.....äntligen,hej sommar :-)

Rykten säger att det ska vara sol hela veckan...härligt!!!!

Lovade ju ett uppiggande tips idag och det ska ni minsann få,

men först måste jag bara berätta att jag efter många års sökande hittat solstolarna

med stort S....att man ska vara så kräsen ;-)


Men sen åt andra sidan så har det fungerat hur

bra som helst att slänga ut en filt på gräsmattan och ligga där

och ha det som gulan i ägget :-)


Nu....dagens tips för trötta mamisar,papisar och andra

trötta varelser som behöver piggas upp ;-)

Häll en kopp äppelcidervinäger i badet så ska ni se att

ni snart känner er piggare igen....trodde inte att detta skulle

fungera,men helt klart....det gör det faktiskt :-)


Kram//Anja



(Eftersom att jag glömt att ladda upp lite fler bilder i min "bildbank" så får ni ytterligare

ett gäng blommiga bilder :-))


*


*


 


*


*


   

Av vitamoblerochbarnbus - 2 juli 2012 07:49

God morgon fina läsare!


Kikar in en snabb vända innan jag kör till jobb :-)

Idag börjar jag tiiiiidigt....eller ja,för mig är det ju tidigt som

faktiskt brukar börja först klockan 14.00

Och givetvis så sover hela huset så gott så.....och här sitter jag.....

tycker lite synd om mig själv......tittar på klockan

och inser att jag måste iväg nu!!!!

Äsh,nejdå....vet ju att många av er redan varit uppe en stund

så jag ska inte klaga utan bara önska er en underbar måndag :-)


Kram//Anja




 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards