Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 1 juli 2012 20:22

Hejsan hej!


Så då var helgen snart förbi och här hemma har vi njutit i massor

av solen som äntligen behagat att visa sig :-)

Planen var att käre maken och jag under lördagen skulle ha en

mys dag på tu man hand men dom planerna blev ändrade och

istället blev det en mys dag med både stora och små :-)

Vilket blev hur bra som helst det med!


Hoppas att ni har det bra och att ni myser i mängder

nu när solen är här,imorgon tänkte jag dela med

mig av ett uppiggande tips ;-)


Nu blir det bad sen mys i uterummet med

en kopp Tassimo choklad!

(Köpte en sådan maskin till jobb och insåg sedan att det var

livsviktigt att vi har en här hemma också ;-))


Kram//Anja



*


*


   



Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards