Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 29 juni 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 29 juni 2012 21:11

Godkväll i stugorna!


Idag har varit en sådan dag där jag varit både här och där,

Man kan väl kalla det en fixa och dona fredag :-)

Men mitt i allt fixande så passade jag på att gå på en viss

hamburger kedja med mina små godingar,vi satt där och pratade och

hade det riktigt mysigt samtidigt som vi tittade på en

mamma som hade hej vild panik med sina två barn ;-D


Idag tänkte jag visa er min nya kärlek....eller ja,

kärlek och kärlek.......Jo...dra mig baklänges...lite smått nykär är jag nog ;-)

För denna skönhet har varit på min önskelista lääääänge men liksom

aldrig hittat sin väg hem till lilla mig!

Men nu stod den där.....ensam och billig och liksom kallade på mig

-Anjjaaaa....ser du inte att jag är nedsatt i pris och är det

endaste exet kvar....köp mig...Köööööp miiiig ;-D

Nåja....man hör vad man vill.....eller hur!


Nu en kvällskavalkad på kärleken :-)

Ha en happy Friday kväll

Kram//Anja





Men....vad kan detta vara då  ;-)


*


*


 


*


*


 


*


*


 


*


*


 


*


*

Ser ni kabeltrumman...den kom min käre make hem med till mig idag,

en sådan har jag velat ha läääänge :-)

Tänk vad lätt/svår jag är att köpa/hitta presenter till ;-)

 


*


*


 


*


*

Radion är designad av Ylva Skarp och finns (fanns ;-)) att köpa

på Claes Olsson!

   

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards