Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 25 juni 2012 21:19

Godkväller!


Vet ni....jag sparade ju på det fina blå temat för jag väntade

på sommaren.....men nu är jag trött på att vänta!!!

VAR blir solen av.....jag som såg vita skira gardiner,blå kuddar och

söta små kaffe koppar med blommor på och en massa go fika

ute på trädäcket framför mig :-)

Jag hoppas verkligen att att vädergudarna tar tag i denna

situation snart.......snäääälla ;-)


Nåja....nu blev det lite blåpiffat här hemma idag,

imorgon blir det kökets tur :-)



Ha en fin kväll....trots regn ;-)

Kram//En regntrött Anja




*

*

   

Av vitamoblerochbarnbus - 25 juni 2012 11:14

Godmiddag finisar!


Visst är det väl härligt med barns tankar och funderingar!!!

Vår lilla lillan funderade ju väldans på om det nu var mitt sommar....var är då

ditt sommar?!??

Inte ville hon lyssna när vi försökte att förklara att det heter Midsommar

inte mitt sommar.....nejdå,hon hade helt klart för sig hur hon tänkte!

(Bortsett från att hon inte hittade ditt sommar då ;-))


Idag tänkte jag visa er lite av det som blivit klart i min

Walkincloset.....det syns en tydlig "röd" tråd som skvallrar om att jag just

nu dras till liiiite färg :-)

Mitt lilla rum befinner sig i källaren så bilderna är

därefter då ljuset har lite svårt att hitta fram....men det gör inget,jag är nöjd :-)


Ha en fin dag....och ni som vet hur man gör

får väldans gärna dansa soldansen ;-)

Kram//Anja






Nya klädhängare står på listan att handla i det fördömda varuhuset ;-)

*

Mycket har jag kvar att göra....men lite i taget så blir det nog bra :-)

 

*

 

*

*

 

*

Sötaste lilla förvaringslådan är från ButikPumpan

 

*

Skåpet var från början.....ehhhh....vitt...men fick faktiskt ett lager

med härlig turkos färg ;-)

 

*

*

 

*

*

 

*

Provdockan som från början var rosa......men "hon" passade liksom inte riktigt in så

jag tog helt sonika fram vanlig färg och målade......på tyg ;-D

Spegeln ska upp på vägen och över den ska en hylla få sitta!

   

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Skapa flashcards