Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 23 juni 2012 20:56

Godkväll bloggisar!


Kreativiteten håller i sig så här till kvällen så

stoppade jag fötterna i gummistövlarna och traskade ut

till min lilla planteringshörna....som för övrigt inte är klar men som

ändå duger alldeles utmärkt för kvällens ändamål :-)

Efter att jag fått lov att köpa lite blommor i en butik

som egentligen var stängd så var humöret på

topp och det finns ju ingen härligare känsla än att stå där

och känna doften av jord,lavendel och naturen i sig!


En mysig kväll önskar jag er

Kram//Anja

























*

*


 







*

*

 







*

*

 








*

*

 







*

*

 







*

*

 







*

*

 







*

*

 







*

*

 






*

*

 







*

*

 








*

*

 








*

*

 








*

*

 






*

ÄNTLIGEN är dom invigda.....även om dom grå molnen drog förbi utan att släppa

en endaste droppe ;-)

 







*

*

 






*

*

 






*

*

 






*

*

   

Av vitamoblerochbarnbus - 23 juni 2012 12:28

Hejsan vänner!


Hoppas att ni har haft en underbar midsommarafton,

jag tillbringade min med mina nära och kära i lugnt och mysigt tempo :-)

Eller ja.....kreativiteten kom tillbaka till mig bara så där

i ett svep så under gårdagen så hittade käre maken mig målandes i långklänning

och med det fiiina svaret

-Jag ska baaaaara sen kommer jag ;-)

Japp....så är det att vara gift med mig,när andan faller på så är det

bara att hänga med :-)


Men jag tror att han har vant sig.....även om han ibland

höjer ett ögonbryn eller rent av två ;-)

Nåja.....tänkte visa er en bildkavalkad på delar av uterummet

som sakta växer fram till den oas som jag så innerligt längtar efter!


Ha en underbar dag

Kram//Anja





Jag kärade ner mig i dessa härliga färger.......





















*

*

 












*

Jag ångrade mig i sista sekund och bestämde mig för att behålla

golvet som det är :-)

 













*

Gungstolen blev Villevillekulla rosa ;-)

 














*

*

 














*

Fina fönsterna som jag fått av fina svärfar!

 














*

*

 












*

Försök till att fota pardörrarna.....

 















*

*

 














*

Min egen odlade blomsterkrasse :-)

 













*

Gardinerna går att dra för så att insynen blir mindre

 












*

Vit tyll och rep skapar en fin kontrast.....

 















*

*

 














*

Så snart resten är färdigt så dyker fler bilder upp :-)

   


Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards