Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 19 juni 2012 10:49

Godmiddag finaste!


När jag var liten så minns jag att min mamma var väldigt

noga med att vi skulle ha fin skor.....ni vet sådana som man hade när

man skulle gå bort och vara så där sockersöt :-)

Dom flesta av er har nog haft det likadant,och kanske gör ni

samma med era egna barn!?

Barnen här hemma får använda sina finskor när dom vill,när dom sen

blir smutsiga så har det fungerat super att bara tvätta dom :-)


Jag är en sko älskare av rang kan jag lova ;-)

I många många MÅNGA år har jag samlat på mig söta,snygga,fina skor!

Dessa snyggingar har sedan legat i sina kartonger och enstaka

gånger har jag plockat fram dom då jag varit bort bjuden :-)

Den senaste tiden när jag kikat på mina skor har jag tänkt....Nej....inte kan väl

en fembarnsmamma trippa runt i höga klackar så till vardags!?!

Men joooo,det tänker denna fembarnsmamman faktiskt göra!!!!

För NÄR ska jag annars använda dom?

Så idag smäller jag på mig ett par jeans,en rosa topp

och coola rosa klackar....så det så ;-)


Glöm inte kika in senare och var med och tävla!

Ha en skön dag

Kram//Anja






Detta är en väääääldigt liiiiten del av den maffiga samling skor jag äger,

kanske vågar jag visa er när walkincloseten är klar ;-)

 



Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Skapa flashcards