Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 13 juni 2012 21:53

Godkväll finaste!


Idag skyndade lillebror och jag in till stan en sväng för att

fixa matta till min Walkincloset.....Jag hade såklart siktet

inställt på en vit vit vit ;-)

Och valet föll direkt på en härligt fin VIT rya matta som var så där mysigt

fluffig och mjuk....och till ett hejdundrandes pangpris ;-)

Meeeeen ser ni....inte fungerade den mattan på vårt lilla källar golv inte,

Nejdå,för vi har helgjuten betong platta och

 då måste man ha en speciell matta som fanns i dom

"ljuvligt" fina färgerna ljusgrå,svart,grå och grön :-D


Nåja....det är som det är så det fick ju bli en ljusgrå och

efter lite trixande och fixande så fick jag in min

4 meter långa matta i bilen (min grå matta....inte vita ;-))


Tanken var ju att mattan skulle på plats idag....Meeeeen

det uppstod lite problem som jag tänkte berätta om imorgon!

Nu blir det soffmys med käre maken :-)

Kram//Anja





 


Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Skapa flashcards