Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 4 juni 2012 20:57



Vad är det för en dag...är det en vanlig dag

Nej det är ingen vanlig dag för det är

Williams födelsedag

Hurra Hurra HURRA!!!!!


Godkväll finaste ni!

Idag har vi grattat vår fina stora kille som redan

hunnit bli sju år gammal.....minns som igår dagen då han kom till oss :-)

En liten kille som först vägrade komma ut för att sedan

komma i raket fart ;-)

Tänk vad tiden går fort när man funderar på saken!

Stort Grattis älskade gosse!!!


När barnen gått och lagt sig så skulle jag bara snabbt ner

och köpa lite balsam...men stod som förtrollad vid shampo/balsam hyllan,

för kan ni tänka er.....jag hittade shampo med GLITTER i :-D

Och visst behöver väl ALLA flickor shampo med glitter i!?!??

Och eftersom att vi ju faktiskt är fyra töser här hemma så är det

ju klart att vi måste ha just glitter shampo...är det inte härligt så säg :-)


Insåg just att jag lyckats (med denna) få med orden glitter shampo

hela fyra!?! gånger....hihi,är man lite barnsligt road över just

det glittriga shampot då ;-) (fem gånger :-D


Nej nu får jag allt samla mig och visa er gårdagens fynd

som fortfarande står opiffat...får ju ha något att göra imorgon också ;-)


Ha en fin kväll

Nu ska jag gå och dusha....med mitt glitter shampo ;-)

Kram//Anja





Före....inget nytt här inte.......

 






Efter...ser ni någon skillnad ;-)

Lampan och tavlan ska ju givetvis flyttas och såklart ska det piffas en massa också!

 

Av vitamoblerochbarnbus - 4 juni 2012 09:25

Godmorgon bloggisar!


Kikar in en snabb sväng och och önskar er en

härlig dag trots vind och kyla ;-)

Tänkte visa er några tavlor som jag fyndat för en tid sedan,

dock inte gårdagens Ikea inköp....dom får ni se ikväll :-)

Happy Måndag allihopa!


Kram//Anja



Sällan faller jag för "köööbetavlor" ;-)

Men dessa fångade mig direkt och ska få lov att hänga i uterummet!






 





 






 





   

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards