Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 3 juni 2012 21:15

Hallå där sköna bönor!


Vet ni......idag har jag varit på......håll i er nu ;-)

JAG har varit på Ikea!!!!!!

Undrar om det var av en slump eller bara ödet som gjorde att

jag fick Jag-tror-jag-föder-ett-barn-eller-två-här-och-nu-ont-i-magen!

Kan det vara så pass att jag lyckats att utforma någon form av

allergi mot herr Kamprads varuhus :-D

Nåja,jag lyckades gnälla mig igenom varuhuset och

vi fick med oss det vi skulle ha och nu är det monterat och klart

och för första gången i mitt Jag-har-handlat-på-ikea-liv så

var allt helt,allt var med och inga konstigheter,det kräver minsann en applåd ;-)


Vad vi inhandlade tänkte jag visa er imorgon då det medförde

lite.....flytta en lampa hit och flytta en tavla dit...ni vet,lite sådant ;-)

Nu tänkte jag önska er en underbar kväll och själv sjunka ner

i soffan med käre maken :-)


Kram//Anja med ikea allergi





 

Av vitamoblerochbarnbus - 3 juni 2012 12:39

Hejsan hej!


Nejdå...inte har jag glömt bort er,utan bara haft fullt upp med

Stora lillkillens kalas och annat smått och gott :-)

Idag kikar solen fram en stund fast riktigt kallt är det ändå och

igår så haglade det.....hagel!?!??

Nä,nu tycker jag allt att det varma vädret får hitta tillbaka

till oss så att vi kan få tillbaka sommarkänslorna :-)


Nu får ni en liten kalas kavalkad!

Kram på er//Anja




Ps,Tack snälla Kristina för det lilla brevet du skickade till mig...det gjorde mig glad :-D

Anna i Dungen....din vinst är på väg.....jag har inte tappat bort det ;-)

Ella.....jag har snart en liten sak i min ägo som jag skulle vilja skicka till dig,

så om du skulle vilja vara så söt och skicka din adress till mig

så kommer det inom några veckor ett litet brev :-)






Temat var.................. ;-)





 





 




 





  




 





Istället för godis påsar....fri buffé.....uppskattat av både stora och små ;-)

 





 





  






 





 






 





 





 





 





 





 





 





 





 





  






 





  






 





 






 





   


Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards