Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 28 februari 2012 09:48

Godmorgon fina bloggisar!


Länge har jag gått och kikat på en kruka med lite murgröna och annat i

som blivit förvisat till uterummet då växterna i planteringen envisades med

att vissna!

Idag tänkte jag att jag skulle ge murgrönan en andra chans och tog in den och

planterade om i ny jord och en ny kruka...som för den delen också fått

en andra chans efter lite silver puts ;-)


Lite förvånad blev jag ju allt när jag stod där och

sedan skulle kasta det som var kvar i gamla krukan när jag såg smååååå smååååå

gröna "piggar" som stack upp från lökarna :-)

Ingen aning om vad det är för lökar så det ska bli spännande att se när dom

kikat fram helt!

Precis vad man behöver när vädert har svårt att bestäma sig.....en liten överraskning

i form av små vårlökar...Härligt!!!


Hoppas att ni har en härlig tisdag :-)

Kram//Anja



Tror nog att den ska klara sig med lite kärlek :-)

Ljusstakarna kommer från fina butiken Pumpan och även det vita ljuset som för övrigt

doftar helt ljuvligt!!!

Krukan var nästan svart,men med lite silverputs så tyckte jag att den var värd en chans till :-)

 





Inte ska jag kasta dessa små godingar ;-)

   

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards