Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 27 februari 2012 18:40

Godkväll alla söta!


Då satt man där så fint och kikade ut och helt plötsligt.....Är det där

aska från vår skorsten?

Neeeejdååå....det är ju bara snö...såklart ;-)

Är väl inte så där överförtjust i att det snöar på mina söta vårblommor,

men jag antar att det inte finns så mycket jag kan göra åt det och inte

heller hjälper det att klaga...för vem ska man klaga till :-D


Nej,minisarna och jag gjorde det enda rätta i

Detta läget......Vi fikade :-)


Ha en härlig kväll

Kram//Anja


 

Av vitamoblerochbarnbus - 27 februari 2012 08:28

Godmorgon fina ni!


Då var veckan igång och visst är det härligt att det är

ljust när man vaknar.....eller ja,ljusare iallafall :-)

Tror att jag behöver ljuset nu för att finna inspirationen igen....för just nu

känner jag mig lite tråkig,Därav lite färre inlägg just för stunden!

Men det kommer igen...jag ska bara samla tankarna lite :-)


Tänkte måla dom fyra stolarna till köket och sedan måste jag ju bestäma mig

för vilken stol som ska stå vid "arbetshörnan" också :-)

Så lite projekt har jag ju ändå på gång!


Hoppas att ni alla får en fin måndag

Kram//Tråkiga Anja



Idag kikar solen fram  mellan molnen och då passar det det ju perfekt att bygga

lite med mini marshmellows..........




 



För det blir man ju ändå lite gladare av...eller hur ;-)

    

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Ovido - Quiz & Flashcards