Vita möbler och barnbus

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av vitamoblerochbarnbus - 26 februari 2012 10:52

Hejsan hej!


Då var det söndag igen och sportlovet är slut,

Nu längtar vi till påsklovet ;-)

Idag har min käre make och jag äntligen tagit tag i "projekt stolar"

Vi har ju fyra trästolar som ska slipas ner och sedan målas,nu måste jag bara

försöka att hitta två nästan likadana!

Tror att det kommer att bli så kärt när dom får små "stolkjolar" på sig,

Det ska bli så skönt att bli av med dom stooora ikea stolarna som inte passar

in här längre :-)


Mina fina nymålade lampor har också kommit upp,

så när stolarna är klara så ska ni få en helhets bild av köket.....Nu ska jag bara

försöka att övertala käre maken om att vi ska ta bort den ena sittbänken igen och

bygga vitrinskåp där i stället!

(Ojjj,vad glad han kommer att bli ;-))


Ha en härligt fin söndag,jag ska baka en stund sen så

får vi härligt fika besök :-)

Kram//Anja



Nu gick det inte längre...var ju bara tvungen att få något frö i jorden :-)

(jag använder mig av små konservburkar som jag klätt in i tidningspapper och

bara snurrat ett snöre runt om...enkelt och fint tycker jag)

 

Presentation


Välkomna in hos mig,Jag är en 30årig 5 barns mamma som bor med barnen och mannen i mitt liv! Inredning är en stor passion och jag tar ofta tag i dom mest galna,tokigaste projekt,som att hyvla ner ett bord...eller så ;-)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Jag finns på Instagram!

Vitamoblerochbarnbus

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Westerbergs

Lela Design

 

Våra Änglar

Underbara Linnéa 11år

  

Är

Härliga Olivia 9 år

 

Det

Busiga William 8 år

 

Finaste

Söta Cornelia 5 år

 

Vi har

Gulliga Viggo 2 år

 

Bilderna

VIKTIGT!

Bilderna på bloggen är mina egna,låna gärna men fråga först!  

Käre maken och Jag!

 

Snällaste Haga!

 

Sötisen Ellie!

 

Sötnosen Marley!

 


Skapa flashcards